Launcher.exe probleem bij motogp08

• Onderwerp starter Onderwerp starter Roewl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Roewl

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2007
Guys..

Ik kan bij het spelen van motogp 08 niet aan een race beginnen, telkens als hij de race moet laden, dan valt hij terug naar windows en krijg ik een melding dat er een probleem is met launcher.exe.

Wie kan mij helpen? Mijn vader heeft ooit zulk probleem gehad met Superbike 08. Maar hij weet niet meer wat hij toen heeft gedaan. In ieder geval is er volgens hem dan iets mis in het register...?!

Groeten Roel:)

Ligt ook aan het besturingssysteem. Welk heb je?

Als Launcher.exe het niet goed doet kan trouwens de CD ook illegaal zijn.

Ik werk met XP. Ik heb het spel gekregen van een vriend op school. Hij heeft hem niet gekocht.. ik heb hem met deamontools moeten mounten en dan n crack dr over. Maar het ligt niet aan het spel zelf, aan de crack denk ik. Want wanneer ik de orginele cd van me pa erin doe, en de crack er van af haal,werkt ie wel.. En nu heeft een vriend van me op school ook het spel op zijn laptop gezet (zelfde laptop als mij) en bij hem draaide het wel ineens...:confused:

Alvast bedankt.. gr Roel

Laatst bewerkt:
Geen career meer

Ja kan iemand mij ook vertellen wat ik moet doen,
als ik mijn career wil starten bij motogp 08 dan sluit hij hem af en komt er een zwart beeld en dan komt er te staan "launcer exe werkt niet"
zouden jullie mij kunnen helpen
ps. ik heb het orginele spel geen kopie
Alvast bedankt GRTN. Joel:thumb:

joel73 maak even een eigen vraag.
dit topic is van 2008 en het is niet netjes om in een ander zijn/haar vraag in te breken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan