Lavasoft Ad-Aware 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gladif

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2007
Hoi,

Ik zou graag willen weten of Lavasoft Ad-Aware 2007 (nog wel) een goed programma is? Zo niet, dan ben ik bereid om een andere te nemen ;)

Gladif

Lavasoft Ad-Aware 2007 is zeker nog een goed programma.
Er is ook een nieuwe versie beschikbaar, Lavasoft Ad-Aware 2008.

SAS scant er wel veel langer over dan Ad-aware... Dus niet zomaar SAS nemen als je tevreden bent over Ad-aware.

Wat betreft de infecties die het vindt is SAS zeker goed, maar niet vanwege de scantijd en de prestaties die daarmee worden verslonden...

oh?
zoveel langer doet ie bij mij niet over hoor.

en wat is "langer" als ie het goed doet

Bij mij 2 tot 3 keer zolang... En ad-aware doet het minstens even goed. Die paar dingetjes die SAS meer vindt dan Ad-aware zijn very low thread bij wijze van spreke en het absoluut niet waard om 2 tot 3 keer zolang te scannen.

Is weer tijdje geleden dat ik SAS heb getest maar als ik me niet vergis is ook de realtimeprotection vrij 'prestatievretend'...

ik zet hem aan.
loop naar beneden voor een kop koffie en een peuk en klaar is ie weer.(bij wijze van spreken;))

maar ook ik gebruik adaware:thumb:

AVG met realtime protection, de nieuwe versie scant ook op spyware
en om de zoveel tijd eens scannen met ad-aware... en zo doet ie het..

Als je iets gelijkaardigs hebt is het ok, maar niet met onmenselijk veel programma's op je pc bezig zijn, want daar wordt ie toch alleen maar trager van en het heeft niet zoveel zin.

Van elk soort beveiligingssoftware niet meer of niet minder dan 1 (dus geen suite ofzo, die zijn te zwaar en ook best niet meer dan 1, zeker wat betreft firewall en AV, spyware eventueel nog 2, maar zet dan best de realtimeprotection uit)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan