• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Lay out werkblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

bascas

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2006
Hallo, ik wil graag een verzameldocument maken waar alle gegevens van alle apparaten in komen te staan, zoals; naam, aankoopdatum, garantie, leverancier, technische hulpdienst, specificaties, serienummers en een overzicht van de reparaties aan het apparaat. Heb al op meerdere zoektermen gezocht (activa overzicht, monteurs, enz) maar geraak niet aan een idee hoe de layout eruit zou moeten zien. En je moet ook makkelijk iets kunnen toevoegen. Ik bouw het natuurlijk zelf, maar een idee voor een layout zou niet gek zijn.

Alvast bedankt,
Groet Bas :):)

Zoals je het zelf al omschrijft, zo zou je kunnen starten.
Elke omschrijving in een cel/kolom.

Heb inmiddels opzet gemaakt. Maar geraak niet uit een goede manier om het monteurslog op te zetten, zoals in de laatste kolom.

Bijlagen

Beste exhelp,
Dit is wel erg kort door de bocht. Als er nu nog meer reparaties komen, en de regels eronder zijn ook gevuld, hoe gaat het dan verder?:confused:

Groeten Bas

Dit is de meest eenvoudige oplossing. Ik denk dat je beter de layout van je bestand herbekijkt.

Moest dit niet zijn wat je zoekt, geef gerust een seintje. Dan gaan we er wat dieper op in!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan