Lay-out

Status
Niet open voor verdere reacties.

RickGAE

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2012
@Mr_HocusPocus en ik hebben een voetbalsite/forum.
Nu zoeken wij daar nog een lay-out voor, wie wil de lay-out maken?
De lay-out moet bruikbaar zijn met Joomla 1.7 of 2.5(het liefste 2.5)
In ruil daarvoor mag diegene Nieuwseditor/Moderator worden op de site/forum.
Onder aan de site mag in de footer natuurlijk ook jouw naam staan.

Laatst bewerkt:
Hoi rickagovv,
Een Google'tje op free joomla 2.5 templates levert zo'n 14 miljoen resultaten op.
Zit daar echt zo weinig bij dat iemand eigenhandig een opmaak-model moet maken? ;)

Hoi rickagovv en Mr_HocusPocus,
Ik denk dat jullie eerst op zoek moeten gaan naar een Joomla-template dat in grote lijnen overeenkomt met wat jullie willen (= hoofdlayout en structuur van de site).
Vervolgens kan je dat origineel maken (eventueel: laten maken) door er zelf andere afbeeldingen, kleuren, knoppen, achtergronden enz. enz. in te zetten.
En natuurlijk de unieke inhoud! :)

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Laatst bewerkt:
Hoi rickagovv en Mr_HocusPocus,
Ik denk dat jullie eerst op zoek moeten gaan naar een Joomla-template dat in grote lijnen overeenkomt met wat jullie willen (= hoofdlayout en structuur van de site).
Vervolgens kan je dat origineel maken (eventueel: laten maken) door er zelf andere afbeeldingen, kleuren, knoppen, achtergronden enz. enz. in te zetten.
En natuurlijk de unieke inhoud! :)

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Wij kunnen niet echt iets vinden :(
Vandaar dat ik de vraag hier stel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan