Layout check

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrEeZeR

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Hey! :),

Ik heb een nieuwe layout gemaakt voor computerhulp.net en vroeg me af wat jullie ervan vinden.

Screenshot.

Had hem eerst een beetje centraal gemaakt dus met standaard link 1,2,3 enz.. maar goed het gaat om de layout :P

Alvast bedankt voor de reacties! :)

De oude is nu beter, ik heb je op MSN verteld wat je eraan zou kunnen veranderen :).

Ziet er mooi uit. Zonder poespas. Ikzelf zou de paginakleur(dat donkere grijs) juist heel licht hebben gemaakt ten opzichte van de tabel.
De layout is lekker strak
smile.gif

Het is wel overzichtelijk :thumb:
Ik zou hem zo houde als ik jou was

Ziet er netjes uit. :)
De index is nog een beetje kaal, maar zodra je bijvoorbeeld de handleidingen ziet dan komt de layout pas echt tot zijn recht.

Pas als het gehele ontwerp van de lay-out klaar is, kan ik er pas iets over zeggen.
Het lettertype van Computerhulp vind ik oudbollig.

Geplaatst door JBS
Het lettertype van Computerhulp vind ik oudbollig.

Ik neem aan dat je het over Verdana hebt? Dan vraag ik me af uit welk tijdperk je stamt want dat wordt op praktisch iedere site gebruikt :|

logo.jpg

Over dit lettertype heb ik het. Volgens mij komt dit uit de jaren 1980

LOL dat logo heb ik gemaakt :p.. dat is het Porsche lettertype en lijkt me niet echt oudbollig aangezien ik het alleen in het logo gebruik. De ander is een pixelfont maar dat doet er niet toe... ik wou het ook maar niet gebruiken in de tekst van websites aangezien het alleen voor logo's geschikt is.

Oudbollig is het dus niet volgens mij.

Of het oudbollig is of niet daar gaat het niet om.. het gaat om de _nieuwe_ layout.

De oude layout vind ik iig ook mooi en daar hoort het logo ook bij ;)

Laatst bewerkt:
Ik vind het een beetje te standaard. Voor de rest ziet het er leuk uit :)

Bedankt voor jullie eerlijke antwoorden. Maak wel iets anders. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan