Opgelost Layout smartphone

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

femke98

Meubilair
Lid geworden
16 dec 2006
Besturingssysteem
Linux MInt 21.3 en 22
Office versie
Libre Office 7.3.7.2
Ik heb mijn website een upgrade gegeven, dingen wat veranderd. Ben er nog mee bezig trouwens, al zijn het nu nog de kleine dingen die ik wil aanpassen.

Op mijn computer maak ik altijd mijn scherm kleiner tot een scherm van een mobiel en alles leek goed.
Ook in Elementor waar je mobiel protret kan aanklikken en kijken of alles in orde is, klopte het.

Krijg ik een pb van iemand die een screenshot liet zien waar het helemaal niet oke was! Een onderdeel van de homepage klopt totaal niet, terwijl op de computer en emelentor wel oke was.
Zie screenshots.
Foto 1 is hoe het erbij staat in de browser (deze verkleind) en foto 2 is hoe het is op de mobiel.

Wat kan ik hieraan doen? Wie helpt?

Bijlagen

• Screenshot 2026-07-06 at 09-51-23 De webshop van - Angela van der Ploeg dierentolk.webp
    Screenshot 2026-07-06 at 09-51-23 De webshop van - Angela van der Ploeg dierentolk.webp
    40,6 KB · Weergaven: 5
  • Screenshot_20260706-095143.webp
    Screenshot_20260706-095143.webp
    70,9 KB · Weergaven: 5
Het lijkt erop dat de styling in de CSS ergens niet goed verloopt bij en bepaald resolutie breakpoint.

Ha, je veranderd je antwoord, grappig.
Maar kan je hierbij helpen of niet?

Als je een beetje weet waar het fout gaat (browser developertools zijn handig), dan is wat relevante code wel handig. En als het écht niet lukt, dan zien zien we graag een linkje naar de pagina waar het fout gaat.

Ter info: Ik zie dat het in ieder geval in Chrome niet goed gaat. In Firefox lijkt het wel prima te gaan.

Tja, daar was ik zelf ook al achter. Wie kan mij wel helpen met dit probleem?
Ik hoop op Bron.
Bericht automatisch samengevoegd:

Ik gooi het wel even in Claude AI, die weet er vast wel raad mee

Laatst bewerkt:
/,IMG_1115.webp
Op een iPhone ziet het er op alle browsers goed uit. Dus ik kan niet zien waar het fout gaat.

Jongens, topic is opgelost. Op mijn mobiel gaat het nu goed, (android met Chrome).

En wat was de oplossing?

Da's Safari. Het probleem lijkt zich te richten op Chrome.
Is een verkeerde opmerking. Het screenshot was gemaakt met Edge. Overigens zag de pagina er met Safari en Brave exact hetzelfde uit. Correct dus. Maar inderdaad: de oplossing is wel handig om te vermelden.

Met claude ai lekker zitten babbelen en die heeft ervoor gezorgd dat ik alles ging nakijken en dat ik een aantal dingen moest veranderen qua instellingen. Dat werkte allemaal niet en dus we kwamen tot de conclusie dat een andere cache plug-in wellicht beter zou zijn en toen was alles weer normaal.

Terug
Bovenaan Onderaan