layouts?

Status
Niet open voor verdere reacties.

blahblah

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2004
Hallo, ik ben nog niet echt goed met dreamweaver. Ik ben niet echt een goeie ontwerper dus ik wil graag een site waar je layouts vandaan kan halen? niet zulke kinderlijk layouts graag. En wat heb ik minimaal nodig om een website te laten werken?

Robin:thumb:

En wat heb ik minimaal nodig om een website te laten werken?

Webserver/webshoster en webpagina's

Al eens op google gezocht naar "template" ?

Hier een heel oud topic van mij. Ow sh... wat is dat erg om terug te lezen. Hoe ik toen schreef enzo. Ik was nog een echt klein kind. Is nu wel aardig veranderd, maarja, toen was ik 13 jaar ofzo. :D

Magoed kijk -[hier]- eens voor layouts. ;)

ik heb nu eindelijk een mooie gevonden maar beetje vreemd probleempje, je hebt links een rondje met een streep eronder wat bij die layout hoort ik wil er graag wat op typen maar als ik het selecteer dan kan ik er niks op typen, ik gebruik dreamweaver!

Robin misschien iemand een nederlande handleiding:)

Mja dat is dan een template, maar GEEN editerable table. Je kan daar dus niets veranderen, of je moet al in het bronbestand van de template gaan zoeken.

Als je nieuw bent in het website's maken met een editor dan kan ik je het beste doorverwijzen naar frontpage!
Daar zitten ingebakken thema's en fotogalleryen enzo dus dat werkt veel makkelijker als dreamweaver!

Wel weer terug gaan naar dw, hé, als je een beetje kan ontwerpen;)

[offtopic]
nooit verwacht dat ik iemand zou verwijzen naar een microsoft-product:(
[/offtopic]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan