LCD en games?

Status
Niet open voor verdere reacties.

c0okie

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2004
Ik heb een paar dagen geleden een LCD scherm gekocht. Na hem aan mijn pc te hebben aangesloten wou ik gta san andreas gaan spelen maar wanneer dit opstarte kwamen er allemaal rare kleuren en strepen is dit "normaal" voor lcd-schermen?

PS: ik heb het helaas nog niet met een ander spel kunnen testen

En heb je de driver die met die prachtige monitor kwam wel geinstalleerd of staat er, als je met je rechter muisknop op je bureaublad klikt, bij Eigenschappen>Instellingen nog steeds "standaard monitor" i.p.v. het type van jouw scherm....?

kugh er staat plug en play-monitor ik neem aan dat, dat het zelfde is al standaard? Ik heb er idd een cd-rom daarop staat ook een mapje met de naam driver maar het is geen installatie programmatje ofzo zou iemand me misschien uit kunnen leggen hoe ik dat moet installeren?

alvast bedankt

Op het schijfje staat waarschijnlijk een .inf bestand.... !?

Zit je klaar?

Doe die CD welke je bij je monitor kreeg in de CDspeler

Ga naar start>configuratiescherm>beeldscherm>instellingen>geavanceerd
daar weer naar beeldscherm>eigenschappen>stuurprogramma>stuurprogramma bijwerken... dan start windows een wizard, zet een puntje bij "nee nu niet", tik volgende en weer volgende.... nu installeerd hij de software die bij jouw monitor hoort op je schijf en kun je daarna alle kleur en resolutie mogelijkheden instellen die bij je monitor passen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan