LCD flatscreen valt soms uit (led lampje blijft branden)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Selena

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2003
Berichten
48
Hoi allemaal!

Ik heb een flatscreen van een maandje of zes oud en sinds een weekje of zo, flikkert het scherm constant :s ik heb nochtans gewoon 60Hz verfrissingratio.. en sinds vandaag valt het constant plots uit, het ledlampje brand nog gewoon maar het beeld blijft zwart! als ik hem dan uitdoe en terug aan, blijft hij een seconde aan en valt weer uit, en nog steeds brand het led lampje gewoon alsof hij aan is.. ik heb de kabels eruit gedaan en gecontroleerd en terug in gedaan maar die hebben gewoon geen schade..

moet ik ermee terug naar de winkel of waar kan dit aan liggen..? :shocked:
 
probeer eens nieuwe drivers voor je videokaart te installeren
 
hey bedankt voor het antwoord, ik heb dat gedaan en ben benieuwd of dat het gaat blijven doen :) het flikkert in elk geval niet meer.. wel raar dat dat plotseling begon :s heeft maanden goed gewerkt.. heb wel recentelijk C drive opnieuw geinstalleerd, misschien daardoor..
 
hmm het scherm flikkert alweer :s dus het lijkt nog niet opgelost.. ;(
 
Hallo

Ik zou garantie claimen.....

Jammer genoeg vergat je het merk/typenr. v/h betrokken scherm te vermelden......

Peter
 
ah ik heb het scherm op een andere pc getest, en hij deed daar hetzelfde, dus ik heb de makers gecontacteerd, en ze zijn hem komen halen en vervangen, dus het lag aan het scherm. toch bedankt voor alle antwoorden en hulp! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan