Lcd Hp w1907w

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchpc

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Hallo ik heb nu 1 week een nieuwe comuter met vista home premium mijn probleem is:
Als ik in vista ben en ik ga afbeeldingen bekijken (Donkere) dan zie ik dat het beeldscherm een beetje flikkert (van donker naar licht meer) niet altijd dan wel en dan niet je ziet het alleen bij donkere stukjes, Het beeldscherm is standaart ingestelt.

En mij lijkt het niet normaal bij een nieuwe computer van Hp en een Lcd van Hp

Weet iemand hier een oplossing voor? Alvast Bedankt!

Staat de verversingsfrequentie op 60 of 75 hz?
Kabels goed aangesloten?
Al met HP gebeld of gemaild?
Garantie claimen bij HP.

Hopelijk zal iedereen het met mij eens zijn, net als m'n voor ganger, terug naar HP met dat ding. Niet zitten knoeien, geen poging doen tot vervallen van garantie. Gewoon even bellen met hun helpdesk. Die helpen je verder.

Hallo Ik heb alle kabels goed aangesloten. Mij lijkt het strek dat het aan het Lcd scherm ligt hij is net nieuw:shocked: . Kan het niet aan instellingen liggen trouwens ik heb de frequentie op 60hz staan.

Mvg ivo

Nee het zal zeker niet aan de frequentie liggen hoor, een lcd is eigenlijk niet gevoellig voor de frequentie, deze hoeft namelijk niet het beeld opnieuw op te bouwen haha. Dit wordt nog wel eens gedacht maar een lcd is niets meer als een hoop vloeibare kristallen die ook nog eens van kleur kunnen veranderen, en de interne computer in de lcd zorgt voor "goed" beeld. Ik kan natuurlijk niet zien hoe erg het flikkert en of hoe erg de kleur zwart niet zwart blijft, maar als ie nieuwe is, dan zou deze dat niet echt moeten doen. Als het hinderlijk is, dan zou je gewoon moeten bellen. Ook nieuwe spullen kunnen stuk zijn.

Je zou natuurlijk kunnen stoeien met de instellingen op de monitor zelf, dus met de licht en donker waarde, met de kleuren. Je weet nooit, mischien houdt het op.

grtjs jjw

Hallo , Ik heb het een en ander nog gelezen over de aansluitingen van het beeldscherm
Ik heb nu standaard de blauwe kleine kabel aangesloten van het scherm naar de pc videokaart , maar mijn pc videokaart ondersteund ook die nieuwe witte grotere (weet niet hoe die heet) Als ik een aansluiting van me beeldscherm na zon witte aansluiting met meer pinnen aansluit heb ik mischien dan betere kwaliteit?

Dat heet DVI-D op de monitor en DVI-I op de videokaart, digitaal das, die andere is analoog D-Sub of genoemd.
Heb je dan nu geen problemen?
En zie je het verschil?

Hallo nee ik heb dit nog niet geprobeert daarom vroeg ik of dat zin zal hebben?
wat ik wel geprobeert heb is op de lcd menu instelling te veranderen je kan uit verschillende modes kiezen text gaming en movie ik had eerst gaming en was t beeld waziger nu heb ik movie en is t beeld donkerder en nu merk je het flikkeren niet meer echt.
zou het hieraan hebben gelegen of wat denken jullie?

Hallo wat ik net zei Ik heb alles uitgetest en nu zie ik helemaal geen flikkers met die instelling dvd's foto's worden allemaal perfect helder weergegeven . maargoed als ik weer iets merk ga ik terug garantie claimen bedankt voor alle informatie :thumb:
deze vraag gaat naar opgelost!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan