LCD of Plasma

Status
Niet open voor verdere reacties.

suske04

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2001
weet iemand waar ik eenvoudig de voor en nadelen van een LCD tov een plasma televisie kan bekijken.

Ik ben aan een nieuwe TV toe en twijfel tussen plasma en LCD

Alvast bedankt voor de reakties

Ik vind er bij beide nog teveel nadelen aan zitten. Dat komt ook wel uit de link van Fee66.
Gisteren nog naar een LCD zitten kijken en kwaliteit is gewoon minder dan een "gewone" TV.

De beeldkwaliteit van een lcd of plasma wordt wel beter als je via de diverse aanbieders digitaal neemt.

Toch zeggen diverse experts op dit gebied, dat een "gewone" beeldbuis TV nog steeds het betere beeld geven. LCD en Plasma is nog steeds in ontwikkeling, dus het zal in de toekomst wel verbeteren.

Ik geef je helemaal gelijk crash, ik heb ook laatst een gewone tv gekocht, ik vond de beeldkwaliteit nog niet goed genoeg, van lcd of plasma.

Ik wacht gewoon totdat de kwaliteit evenredig of beter is. Ik heb geen zin meer geld uit te geven voor minder kwaliteit. Mooi plat zijn ze wel;)

Geplaatst door Fee66
Ik geef je helemaal gelijk crash, ik heb ook laatst een gewone tv gekocht, ik vond de beeldkwaliteit nog niet goed genoeg, van lcd of plasma.
Daarom had ik begin dit jaar ook voor een gewone breedbeeld gekozen. Tja, het blijven grote kasten(82cm), maar het kijkt wel lekker films.:)

Krijg jij bij gewone programma's dan niet van die uitgerekte hoofden?

Geplaatst door Raymond Bos
Krijg jij bij gewone programma's dan niet van die uitgerekte hoofden?
Nee niet dat ik zie, ik heb hiervoor altijd een normale TV(68cm (4:3) gehad. Met deze Philips kun je het beeld formaat stellen. Dit is wel handig met DviX en DVD kijken. Gewoon TV kijken heb ik de stand op Breedbeeld staan. Ik had bewust voor de 82cm gekozen, want dan is deze niet lager dan m'n oude tv, alleen wat breder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan