Pietkierewiet
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 apr 2010
Beste iedereen,
Ik heb op mijn kamer een dikke oude lelijke zware kast (lees mooie ouderwetse tv) staan, nu heb ik een paar maanden terug een Playstation 3 gekocht, prachtig mooi ding waar ik nog elke keer als ik speel me verbaas over de kwaliteit (vorige console waar ik op speelde was de playstation 1). nu wil ik mijn verbazing graag nog wat verder uitbreiden door een plasma of lcd tv te kopen. ik heb alleen geen idee waar ik het moet zoeken. ik heb wel wat informatie opgezocht maar ik kom er gewoonweg niet uit omdat er zoveel is om naar te kijken. vandaar dat ik hier om hulp kom vragen.
even mijn voorwaarden:
ik heb een budget van rond de 500 euro
het liefst heb ik het formaar 102 of 107 cm
wat is beter plasma of LCD (verhalen over het inbranden van plasma?)
hij moet full-hd zijn (vanwege de ps3)
het moet een tv zijn voor het gamen
de tv's die ik gevonden heb zijn de volgende:
de samsung LE40B530 (101 cm)
de samsung LE40B530
de Philips 42PFL3604 (107 cm)
de Philips 42PFL3604
hoe kijken jullie tegen het kopen over internet op sites via vergelijk of kieskeurig, zijn al deze sites te vertrouwen?
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
groetjes,
Ik heb op mijn kamer een dikke oude lelijke zware kast (lees mooie ouderwetse tv) staan, nu heb ik een paar maanden terug een Playstation 3 gekocht, prachtig mooi ding waar ik nog elke keer als ik speel me verbaas over de kwaliteit (vorige console waar ik op speelde was de playstation 1). nu wil ik mijn verbazing graag nog wat verder uitbreiden door een plasma of lcd tv te kopen. ik heb alleen geen idee waar ik het moet zoeken. ik heb wel wat informatie opgezocht maar ik kom er gewoonweg niet uit omdat er zoveel is om naar te kijken. vandaar dat ik hier om hulp kom vragen.
even mijn voorwaarden:
ik heb een budget van rond de 500 euro
het liefst heb ik het formaar 102 of 107 cm
wat is beter plasma of LCD (verhalen over het inbranden van plasma?)
hij moet full-hd zijn (vanwege de ps3)
het moet een tv zijn voor het gamen
de tv's die ik gevonden heb zijn de volgende:
de samsung LE40B530 (101 cm)
de samsung LE40B530
de Philips 42PFL3604 (107 cm)
de Philips 42PFL3604
hoe kijken jullie tegen het kopen over internet op sites via vergelijk of kieskeurig, zijn al deze sites te vertrouwen?
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
groetjes,
Laatst bewerkt: