LCD op PC aansluiten

• Onderwerp starter Onderwerp starter ikiu
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ikiu

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2009
Hallo,

Ik probeer mijn lcd tv op de pc aan te sluiten. Hiervoor heb ik een DVI-HDMI kabel gebruikt. Nu zie ik echter op mijn tv alleen het bureaublad van de PC. Ik heb geen id wat ik nu moet doen om ervoor te zorgen dat ik 'alles' gewoon op mijn tv kan zien. Ik zal waarschijnlijk wat instellingen moeten veranderen, maar ik weet niet welke..

Kan/wil iemand mij helpen?

Bij voorbaat dank,

Marc

onder vista klik je met de rechtermuisknop op eigenschappen=>dan beeldschermresolutie=>dan je tv uit het lijstje pakken en dan vinkje weghalen bureablad aanpassen aan scherm!
That's it

Bedankt voor het snelle antwoord.

Als ik doe wat jij zegt, krijg ik een zwart beeld op mn tv. Of moet ik dan ook het eerste vinkje aanzetten (dit is mijn hoofdbeeldscherm)? Want dan heb ik idd wel gewoon mijn computerscherm op mijn tv, alleen niet meer op de monitor van de pc.. Maar mss is het niet mogelijk om op beide schermen tegelijk beeld te krijgen....

heb ik ooit met de beamer van school gedaan en toen dee die het gewoon!:shocked:

Hoi ikiu5 je moet gewoon doen eigenschappen of in de interface van je videokaart want kijk dit moet je doen eigenschappen => beeldschermresolutie en dan geavanceerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan