Sinds een paar weken deed m'n beeldscherm van de laptop al vreemd, ging zomaar uit. Uiteindelijk vond ik uit dat ik het weer aan kon krijgen met Fn + F7 (LCD aan/uit). Dat kwam doordat ik links bovenin een melding kreeg van ATK met "lcd off". Ik vond het wel vreemd, maar kreeg het ook makkelijk weer aan, dus geen probleem, tot gisteravond. Nu krijg ik geen beeld meer. Kan Fn + F7 wel ingedrukt houden en dan zie ik flikkerend en donker wel wat beeld (LCD schakelt dan dus aan/uit aan/uit aan/uit enz) maar zodra ik de knoppen loslaat, is het beeld zwart.
Vandaag Asus gebeld en het enige dat zij zeggen is dat ik hem op moet sturen. Maar dan ben ik hem een paar weken kwijt en ik heb geen garantie meer en dan weet je dus nooit van te voren hoeveel het gaat kosten. Nu heb ik een andere monitor aangesloten, zodat ik zelf een beetje kan gaan uitvinden wat er aan de hand is. En dat is dus ook precies mijn vraag hier. Heeft iemand enig idee wat het probleem is en wat ik er aan kan doen?
Vandaag Asus gebeld en het enige dat zij zeggen is dat ik hem op moet sturen. Maar dan ben ik hem een paar weken kwijt en ik heb geen garantie meer en dan weet je dus nooit van te voren hoeveel het gaat kosten. Nu heb ik een andere monitor aangesloten, zodat ik zelf een beetje kan gaan uitvinden wat er aan de hand is. En dat is dus ook precies mijn vraag hier. Heeft iemand enig idee wat het probleem is en wat ik er aan kan doen?