Lcd TV als tweede beeldscherm, FX5500

Status
Niet open voor verdere reacties.

Page35

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2006
Beste mensen,
Ik heb mijn Hiteker HTL20DT lcd tv aangeloten op mijn Nvidia FX5500 (TD128LF)graphicskaart dmv een s-video kabel die bij de videokaart meegeleverd werd. Nadat ik de tv wizard uitvoerde en de pc opnieuw had opgestart is de tv gedetecteerd en beeld gaan geven. De beeld op de tv is net te wazig om te lezen ongeacht welke resolutie gekozen wordt. De instellingen in N-View lijken niet voldoende te zijn want ik kan daar de scherpte van de tv niet correct aanpassen (als dat daadwerkelijk het probleem is, de scherpte).
Ik gebruik hiervoor de nvidia 91.47 driver voor windows xp (pro). Voor de tv heb ik geen drivers kunnen vinden en er is geen cd met de tv meegeleverd.
Kan iemand me op de goede weg helpen? Trouwens, krijg je de beste beeld door een s-video kabel of kan dit beter door een VGA kabel te gebruiken? Beide aansluitingen zitten zowel op de tv als de videokart.

mvg,
Daniel

Laatst bewerkt:
Nou , Dit heeft mn vader ook , de letters zijn wat vaag, Zet eens de AA (anti antiolasioning) ofso Eens aan op 4 x , miss werkt dat.

Bedankt Rickyy voor je reactie, maar het heeft niet geholpen. Als de pc opnieuw opstart is de bios scherm nog steeds te wazig ook als windows helemaal opgestart is. Is de antialiasing (en anisotropic) instelling trouwens niet bedoeld het afspelen van een film of spelletje?
mvg,

Daniel

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan