lcd tv monitor?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirk hersst

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jul 2007
Hallo iedereen,

Ik ben opzoek naar een groter scherm. Ik heb al diverse 22" wide screen schermen gezien welke erg goed in de smaak vielen, maar is het mogelijk om een lcd tv met een resolutie van 1366 x 768 als desktop monitor te gebruiken met een buffer van minimaal 50 cm tussen scherm en persoon? Is deze resolutie ook wel geschikt om meer ruimte te creeeren in het scherm tegenover de 22" zijn maximale resolutie, want mocht dit niet zo zijn dan is een keus als dit natuurlijk absolute onzin.

Het gaat er mij om dat ik een mooi groot scherm heb welke ik voor oa tekstverwerken, browsen, games (zoals mafia & hitman, niets wat écht up to date is dus) wil gebruiken, maar waarbij je ook kunt zien dat er kwalitatief meer ruimte op je scherm beschikbaar is ten opzichte van een 22" 1680 x 1050 resolutie.

Zoals jullie hebben gemerkt ben ik een nOOb op dit gebied, dus als iemand (een) ervaring(en) heeft met een lcd monitor als desktop monitor dan hoor ik het graag en als er misschien beeldmateriaal beschikbaar zou kunnen zijn van een lcdmonitor als desktop monitor useage dan zou ik dat érg appricieren

bijvoorbaat dank,

Dirk

Op de 22'' kun je meer kwijt dan dan op de lcd tv dat komt om dat het een hogere resolutie heeft. De lcd tv is wel leuk om films op af te splelen en om op te gamen.
Je kunt dus niet meer ruimte creeëren op de lcd TV omdat deze een lagere resolutie heeft.
je ziet dan wel alles een stuk groter. Ik weet niet om wat voor LCD TV het gaat maar je kan hem vast wel aansluiten op je PC.:thumb:

Ontzettend bedankt wimpie999!

Ik was tentijde niet thuis en kon het niet op mn eigen lcd's proberen, vandaar mn vraag :)

Ik heb onderhand al besloten een 22" te kopen, lg (weet niet meer wat de naam is, maar het scherm had een snelheid van 2ms en contrast van 1:3000)

nogmaals bedankt :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan