LCD tv op pc aansluiten via HDMI kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

dreamer rob

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2010
Beste,

Ik ben nieuw op dit forum en hoop dat ik mijn vraag op de juiste plaats heb geplaatst.

Ik heb een vraag ivm een LCD tv aan sluiten op een pc met een HDMI kabel.
Ik krijg momenteel enkel beeld met de VGA aansluiting.

Videokaart = Asus Videokaart PCI-e GeForce GTS250 DK 1GB DDR3 2xDVI/HDCP
De hdmi aansluiting zit op het moederbord MSI KA780G
LCD tv = LG 26LH2000
Nu heb ik een hdmi kabel aangesloten van pc (moederbord aansluiting gebruikt) naar de tv en in het menu bij de tv settings op hdmi gezet.
Maar ik krijg geen beeld wel met een vga kabel (natuurlijk dan de settings op vga gezet).

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Met vriendelijke groeten,

Rob

Beste,

Ik ben nieuw op dit forum en hoop dat ik mijn vraag op de juiste plaats heb geplaatst.

LCD tv = LG 26LH2000
Nu heb ik een hdmi kabel aangesloten van pc (moederbord aansluiting gebruikt) naar de tv en in het menu bij de tv settings op hdmi gezet.
Maar ik krijg geen beeld wel met een vga kabel (natuurlijk dan de settings op vga gezet).

Rob

Hoi !

Wat jij probeert is totaal onmogelijk.

Je hebt een graka (GTS250) geinstalleerd, maar nu wil je de HDMI-uitgang van je on-board-chip gebruiken !

Maar: deze is uitgeschakeld op het moment dat je de GTS 250 geinstalleerd hebt.

Dus: koop een verloop DVI-HDMI, plaats dat op het vrije DVI-slot van je graka, en probeer het nog eens !

Greetz,

Harry.

Beste,

LCD tv = LG 26LH2000

Rob

Ok, zal een kabel of verloop stuk kopen en laat je nog weten of dit de oplossing is voor mij.
Vast bedankt.

Groeten,

Rob

Ok, zal een kabel of verloop stuk kopen en laat je nog weten of dit de oplossing is voor mij.
Vast bedankt.

Groeten,

Rob

heb afgelopen weekend de kabel ontvangen van DVI naar HDMI en de LCD tv rechstreeks op de videokaart aangesloten.
Maar bij DVI (pc) naar VGA (tv) aansuiting wordt de tv wel herkend.
Maar bij DVI - HDMI is de keuze mogelijkheid bij 2 schermen de lcd tv niet in de keuze lijst om te selceteren van mijn menu van de videokaart instellingen voor 2 schermen.

Dus probleem is er nog steeds en als er iemand nog tips heeft hoor ik dat graag.

Rob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan