LCD TV Samsung LE40C750 , HDMI uitgangen werken niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mysticmaus

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2004
Hallo Mensen!

Ik zit met een vervelend probleem , sinds kort werken al mijn HDMI ingangen ineens niet meer van mijn Samsing LCD TV , maak niet uit wat ik er op aansluit , een PS3 of een Laptop , gewoon zwart beeld en geen signaal....
Het gekke is dat de console of laptop de TV wel ziet , maar het signaal komt niet door ofzo , heel vreemd , op andere TV's met dezelfde HDMI kabel werkt alles gewoon wel goed , maar bij mijn Samsung krijg ik gewoon geen beeld meer...

Iemand die hier ervaring mee heeft en weet waar dit aan ligt? , is er misschien in de TV van binnen is kapot gegaan ofzo>?

:(:(:(

Aanvulling :

Ik gebruik zelf HDMI 1.4a kabels die perfect werkende met andere TV / Monitors , dus daar lig het niet aan .
Consoles - Laptops ligt het ook niet aan want die werken ook prima met andere TV / Monitors.
TV heeft geen klap gehad of iets , gebeurde gewoon zomaar plots , de dag daarvoor werkte het nog perfect...

Laatst bewerkt:
Heb je bij toeval geen stroomstoring gehad?
Het eerste wat ik zou proberen is de tv terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Kijken of dat het probleem misschien wel oplost.

Heb overigens je vraag verplaatst van tft/beeldschermen naar sectie televisie.

Jackall

Nee geen stroomstoring , al heel lang niet meer. , niks bijzonders gebeurt, het was gewoon heel plots.

Fabrieksinstelling kan ik nog proberen ,alleen daar ben ik altijd heel huiverig voor omdat ik dan alles opnieuw moet instellen qua zenders etc , een ramp is dat X_x

Het is dat of terug naar de winkel, waar ze waarschijnlijk hetzelfde doen of je een nieuwe meegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan