Lcd tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

pshdejong

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mei 2010
Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw, dus alvast sorry voor als ik de vraag in een verkeerd forum stel of iets dergelijks :)
Ik heb nu een hele oude TV, een schermpje met een koelkast erachter die mijn hele kamer zowat in beslag neemt, en nu ben ik van plan om een nieuwe te kopen. Ik zit nu ongeveer 2 meter van mijn TV af, hij is 50 cm, 20 inch, en ik moet bij de meeste games voor mijn xbox 360 helemaal voorover leunen om de lettertjes te lezen.
Ik wil hem gebruiken voor gaming op mijn Xbox 360, en voor DVD's kijken. Ik zat zo te denken aan een 22-24 inch TV. Het liefst wel Full HD. Zo rond de prijsklasse 200-300 euro.

Ik zat rond te kijken en vond dit :

http://www.pcglobe.nl/default.aspx?1=&2=&3=&4=LS23EMDKU/EN#id=3&12
(goede keus?)

Ik vroeg me af waar je precies op moet letten in mijn geval, en welke winkels aan te raden zijn.

Alvast bedankt,

Pim

Ik weet er weinig van ook , maar je hebt tegenwoordig ook 2mms, dus zou ik dan voor gaan. Maar dat verhaal gaat ook weer niet helemaal op geloof ik want er zijn meer factoren die meespelen daarmee. En full hd hoeft toch niet voor zo'n klein schermpje? Maar zeluf wetuh.

Samsung

Hallo,

Heb ook zo'n tv voor op de slaapkamer, 2 maanden geleden gekocht bij It's voor 249,- en ben hier erg tevreden mee!
Alleen van het geluid mag je niet te veel verwachten....

Groet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan