leadhoster: verwijderen van banner

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlackRedThunder

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
Goeiedag

Ik heb via Leadhoster.com een gratis domein aangemaakt, en deze dan doorverwezen via Joynic zodat het een adres kon zijn zoals het volgende: www.mijnnaam.be.tt
Het probleem is echter dat ik die advertisement vanboven (van leadhoster) niet wegkrijg. Iemand een oplossing?

Denk niet dat we hiervoor een oplossing kunnen geven. Met een gratis domein heb je altijd last van advertenties, dit is iets wat er bij hoort.

Ik zeg ook niet dat het niet mogelijk is, maar geef aan dat wij hier geen oplossing voor kunnen bieden. De banner is er niet voor niets, omdat je gebruik maakt van een gratis domeinnaam. Hier staat natuurlijk wat voor tegen over en dat is de banner.

Ik zeg ook niet dat het niet mogelijk is, maar geef aan dat wij hier geen oplossing voor kunnen bieden. De banner is er niet voor niets, omdat je gebruik maakt van een gratis domeinnaam. Hier staat natuurlijk wat voor tegen over en dat is de banner.

Ah, ik heb het al gevonden. Zij maakten gebruik van een blog (wordpress) en stuurden dit dan door via joynic. Wat je zei is dus waar. Voor een site kun je die advertisement niet wegdoen, maar als je werkt met wordpress (wat geen domein is voor websites, maar voor blogs) dan lukt dit alleen maar.

Toch bedankt voor het snelle antwoord!

Groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan