Leadtek Gforce 4 mx 440 64 mb

Status
Niet open voor verdere reacties.

Greg Wermuth

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Hallo mensen, ik heb een vervelend probleem. Ik bezit Amd xp1800 computer, 256 DDR, 40 gig, graf.kaart Leadtek Gef.4 mx440 64 mn tv out, mainboard MB Shuttle AK35GTR KT266A raid. Als monitor had ik een Daewoo 15 inch. Ik bezit 2 computers en besloot deze computer aan mijn zoon te geven met een Lite-on monitor. Ik draai overigens met windows ME. Van het ene op het andere oment gaf deze Amd met Lite -on monitor een groen beeld met kleine streepjes. Niks mee te beginnen. Ik terug naar de winkel, zul je net zien de computer doet het wel goed met andere monitoren en de Lite-on gaf geen problemen met andere computers. Alleen de samenwerking tussen mijn Amd computer en de Lite-on gaf problemen zei men. Ze adviseerden mij op internet te gaan zoeken bij NVIDIA naar de nieuwste drivers en gevonden. De cd rom behorend bij de Leadtek zou ik dan niet kunnen gebruiken want dat zou dan weer het bekende groene beeld geven. Nu wilde mijn zoon een DVD bekijken en daarvoor had hij een programmaatje nodig dat weer op die betr.cd rom stond, met als gevolg weer dat groene beeld. De dvd speler is een Lite-on. Moet hij nu naar de site van Lite-on gaan(hij zegt van niet) of bij Nvidia zijn. Alleen die hebben een trial versie(voor DVD) die je 2 weken kan gebruiken en daarna moet je gaan betalen. Dat zou dan beteken dat hij de dvd niet zou kunen gebruiken. Overigens op de site van Leadtek kan ik geen drivers ontdekken voor Gef.4 mx440 of kijk ik met mijn neus. Die combinatie AMD met Lite-on monitor kan problemen geven volgens de computerzaak, wat moet ik daarvan denken??? Graag jullie reactie. Bedankt Greg

Geplaatst door Greg Wermuth
Die combinatie AMD met Lite-on monitor kan problemen geven volgens de computerzaak, wat moet ik daarvan denken??? Graag jullie reactie. Bedankt Greg
onzin. Het merk processor verandert niets aan de output van de videokaart.

Voor de drivers, download gewoon de nieuwste detonator drivers. hiero

Als hij het met de ene monitor wel doet en met de andere niet, ligt het dus aan de monitor. Heb je de juiste drivers bij je monitor?

leadtek Gforce

Hallo, bedankt voor je reactie. Ik wist niets eens dat er ook drivers voor je monitor bestonden. Moet ik waarschijnlijk downloaden bij de fabrikant Lite-on. Gauw ook die detonators downloaden, dan is dat probleem met de dvd hopelijk ook opgelost? Greg

ik hoop het wel.

Ik weet ook niet precies hoe de drivers voor monitors werken. Je zou zeggen dat elke monitor met het signaal uit een videokaart overweg kan, maar nee. Mijn monitor heeft ook drivers. Hij werkt ook wel zonder, maar nu kan ik hogere frequenties instellen.

Hallo,
de beste dvd speler is powerdvd ik heb deze ook en bevalt zeer goed ook mijn videokaart ondersteunt dit progje optimaal. Wanneer je drivers van je monitor installeert moet je altijd ''ik wil zelf kiezen'' daarna niet zoeken ik bepaal zelf wel programma'' daarna locatie opzoeken van je drivers en klaar. Bij mij kon ik alleen op deze manier de drivers installeren (XP pro).
Greetz
A.I.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan