league of legends screenfreeze om de 2 min

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ahri
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ahri

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2012
Mijn zusje heeft tijdens het spelen van league of legends last van een screenfreeze om de 2 min. We hebben twee maanden geleden een nieuwe pc samengesteld omdat haar oude te verouderd was. Maar nu heeft ze dit probleem. We hebben het spel meerdere keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het lost niks op. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Laatst bewerkt:
Heeft ze alleen last bij league of legends of ook bij andere spellen?
Zou je misschien even de specificaties van de PC hier neer kunnen zetten.
En wat is de temperatuur van de PC tijdens het spelen van league of legends?
Zou je eventueel met dit programma kunnen testen : http://www.cpuid.com/softwares/hwmonitor.html
Dus gewoon even in-game gaan en tijdens het spelen even ALT+TAB om te kijken hoeveel graden je processor etc is.
Wat je ook zou kunnen proberen is om de graphics van het spel wat lager te zetten, want wat is haar fps tijdens het spelen?

ze heeft laatste generatie i5 en 8 gb aan ram geheugen. Ze heeft een nvidia GT620 of 630 en ze speelt al op lagere setting's en dat ging voorheen prima.
De temperatuur is ook prima, hij blaast niet enorm of wat dan ook. Volgens mij is het alleen bij lol, ze speelt verder geen spellen dus vergelijking's materiaal heb ik niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan