VB vrienden,
Ik ben bezig in MS Access een module te programmeren om meerder PDF files te combineren in 1 bestand. Nu vond ik een code van www.lebans.com.
Het gaat het volgende bestand dat ik gebruik:
http://www.lebans.com/DownloadFiles/A2000SnapshotToPDFver785.zip
De functie om een snapshot om te zetten naar een PDF heb ik werkend gekregen, maar de functie om 2 verschillende PDF bestanden te samen te voegen (merge-functie) krijg ik niet aan de praat.
Wanneer ik het bestand download en vervolgens de code aan pas, zodat ik naar mijn PDF bestanden link en vervolgens de functie probeer krijg ik constant de foutmelding:
Run-time error '53'
File not found: StrStorage.dll
Echter staat de dll file gewoon in de map van de database en in de codes wordt deze ook gezocht in de map van de database (en ook in de system32 map).
De code die ik gebruik:
Kan iemand mij vertellen waar het mis gaat en wat de oplossing is?
Alvast bedankt!
Ik ben bezig in MS Access een module te programmeren om meerder PDF files te combineren in 1 bestand. Nu vond ik een code van www.lebans.com.
Het gaat het volgende bestand dat ik gebruik:
http://www.lebans.com/DownloadFiles/A2000SnapshotToPDFver785.zip
De functie om een snapshot om te zetten naar een PDF heb ik werkend gekregen, maar de functie om 2 verschillende PDF bestanden te samen te voegen (merge-functie) krijg ik niet aan de praat.
Wanneer ik het bestand download en vervolgens de code aan pas, zodat ik naar mijn PDF bestanden link en vervolgens de functie probeer krijg ik constant de foutmelding:
Run-time error '53'
File not found: StrStorage.dll
Echter staat de dll file gewoon in de map van de database en in de codes wordt deze ook gezocht in de map van de database (en ook in de system32 map).
De code die ik gebruik:
Code:
Private Sub cmdMerge_Click()
Dim blRet As Boolean
' Call our Merge function
' Please note the PDF doc passed as the second param is merged into the PDF doc passed as the first param.
' For testing purposes:
Dim sMaster As String
Dim sChild As String
sMaster = "C:\Nick\DOS0000021.PDF"
sChild = "C:\Nick\DOS0000022.pdf"
blRet = MergePDFDocuments(sMaster, sChild)
MsgBox "How did we do:" & blRet
End Sub
Kan iemand mij vertellen waar het mis gaat en wat de oplossing is?
Alvast bedankt!