BigLJohn48
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 mei 2013
Ik heb een MP computer met een Intel i7 processor en met 6 Megabite DDR geheugens er in. Snelheid 3,4 Giga Hertz, en met de ingebouwde booster 3,8 Giga Hertz. Schijf C waar het systeem op staat is 1,75 Terabite, en schijf D is 465 Gigabite. Uitgerust met Windows 8.0 welke de laatste weken de kuren begint te vertonen. Eigenlijk begon het al een jaar geleden. Zette ik een spelletje in de pauzestand omdat ik bijvoorbeeld naar het toilet moest, kwam ik terug, en zag dat mijn beeldscherm (Chimei CMV223A) op zwart stond. Na veel keren de spatietoets of de linkermuisknop aan te klikken komt dan op een gegeven moment het beeld weer terug. Wie schetst mijn verbazing dat hij (sedert enkele weken) deze kunsten ook al gaat vertonen bij het NIEUW opstarten van mijn computer. Het merkwaardige is nu, als ik de computer laat HER-starten, bijvoorbeeld na updates van Microsoft, of na gebruik van de mijn schoonmaakmachines, de computer WEL feiloos gaat opstarten. Met beeld dus. Overigens als ik NIEUW opstart, zie ik wel het voorstadium van het opstarten (buroblad). Daarna word het een zwarte boel en hoor ik alleen nog de welkomkomstriedel van Microsoft uit de luidsprekerboxen komen. Vervolgens word het erg moeilijk om het beeld terug te toveren. De kabels achter de monitor zitten goed vast, het lampje ervan brandt, terwijl de monitor nog geen drie jaar oud is. Verders loopt mijn Windows 8 als een tierelier, dus ik heb geen enkele behoefte hem op te waarderen naar de versie Windows 8.1.