LED TV met volledige mediaspeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

nossie

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Hallo Allemaal,

Graag hoor ik van jullie of er een LED TV is die eigenlijk een complete mediaplayer is.

De meeste TV's van nu spelen wel foto's en mp3 af, maar wat ik zoek is een TV die ook divx, avi, mkv, bluray en DVD iso's DVD en Bluray mappen enz. kan afspelen.

Mijn voorkeur gaat uit naar een 40 inch. 3D vind ik niet zo belangrijk, maar daar ontkom je geloof ik niet meer aan tegenwoordig. Gelukkig kun je dat wel uitzetten.

En ook niet onbelangrijk, natuurlijk Full HD en een DVB-C tuner!

Of zou het beter zijn een wat minder uitgebreide tv te kopen, dus goedkoper en dan een externe mediaplayer gebruiken?

Ik hoor graag van jullie, alvast bedankt.

mvrgr.

Nossie

Bijna alle TV's zijn redelijk beperkt. Aanbod is ook heel verschillend. Over het algemeen is het goedkoper en makkelijker om een externe speler te gebruiken. Vooral ook omdat er weinig software updates uitkomen voor TV's. De weinige TV's die wel brede ondersteuning bieden zijn vaak veel duurder dan een goedkopere TV + mediaspeler.

Zelfs uitgebreide TV's ontberen nog vaak simpele functionaliteit als random muziek afspelen uit een playlist. Mogelijk verbeterd dat in de toekomst maar ik heb die oplossing iig nog niet gezien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan