leden pasje maken met foto die online staat

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijnverdaas

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2010
Berichten
44
Beste mensen,

hier even een vraagje. Ik lees op het forum dat een rapport geen website kan renderen. Dus mijn poging om een pasfoto te printen die online staat op een pasje via een rapport kan ik wel vergeten?

Nu de vraag hoe los ik dit op.

Tijdelijk gebruik ik een online leden administratie, vanuit daar kan ik een Excel bestand genereren met alle info van mijn leden.

ik wil nu makkelijk pasjes printen voor mijn leden, met naam pasfoto geb. datum en barcode

ik heb een acces database gemaakt die ik gekoppeld heb aan de Excel sheet die dagelijks binnenkomt van mijn leden administratie met de nieuw aangemelde leden.

Ik acces zie ik een tabel met een logootje van Excel met daarin alle velden

omdat sommige velden (voornaam - tussenvoegsel - achternaam) nu allemaal los staan heb ik een query gemaakt die verschillende velden genereerd zoals ik ze graag op mijn leden pas wil hebben.

De query maakt ook een fotopad aan met de URL van de image en genereerd de barcode vanaf het klantnummer door *KLANTNUMMER* te maken.

Hoe kan ik nu het makkelijks een pasje printen met al deze waarden?

kan ik een formulier maken op ware grote van een creditkaart en hierin alle velden maken die ik wil, en deze dan afdrukken, wel wil ik als ik 5 pasjes (formaat creditkaart) moet afdrukken deze allemaal op 1 A4 komen, vandaar dat ik bezig was met rapport!

Ik hoop dat jullie mijn uitdaging begrijpen, en mij op weg kunnen helpen met een oplossing
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan