Ledensysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nuletje

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2011
Hallo mensen,

Ik zoek een leden systeem die je kan koppelen met een andere site bijv.

Ik maak een fansite voor runnescape clan. Dan zet ik die leden systeem op de site en je kan in de code een website in typen. En als je dan inlogt kom je op jouw account. Maar op die Fansite zit ook bijv. een forum en daar kunnen ze dan ook op. Dus ze hoeven niet heel veel accounts te hebben.

Ik heel google al afgezocht.

Weet iemand een script? in HTLM graag of anders in PHP maak niet uit maar graag in HTLM :P

Als er nog vragen zijn dat jullie het niet snapen zeg het dan. Alvast bedankt

Alleen HTML gaat zeker niet werken. Ik denk dat je het beste eens kunt kijken nar een CMS. Ik zou in dit geval Drupal aanraden. Let wel dat het opzetten van een complexe site nou eenmaal tijd en moeite kost, het is niet iets dat je met "een script" even snel doet.

Wat moeten mensen trouwens kunnen met hun account?

Oh, als een los forum geen bezwaar is dan is PHPBB daar hel geschikt voor.

Laatst bewerkt:
Naarling zei:
Wat moeten mensen trouwens kunnen met hun account?
Om in the loggen bijv. runescape en op die site ook.

Maar ik wil gewoon iets simpel ook niet heel moeilijk op men fan website maar dat ook de officiële site er op kan met hun account van de officiële site.
En dat je ook een lijst ziet met de eigenaren en leden en die online zijn enzo.

Laatst bewerkt:
Dan zou je toegang tot de database van runescape moeten hebben ik denk niet dat dat gaat lukken...

oke

want ik heb dit script:
HTML:
<?php 
include('config.php');
if($cfg['cronjobs'] != 1) { // Geen cronjobs ondersteund...
	include('cronjobs.php');
}
if(isset($_SESSION['gebruiker'])) {
	header("Location: ingelogged.php");
}
?>
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<title>Inloggen</title>
</head>
<body>
<form name="form1" method="post" action="">
  <table  border="0">
    <tr>
      <td>Gebruikersnaam:</td>
      <td><input name="gebruikersnaam" type="text" id="gebruikersnaam" size="35" <?php if(isset($_GET['gebruikersnaam'])) { ?>value="<?=$_GET['gebruikersnaam']?>"<?php } ?>></td>
    </tr>
    <tr>
      <td>Wachtwoord:</td>
      <td><input name="wachtwoord" type="password" id="wachtwoord" size="35"></td>
    </tr>
    <tr>
      <td colspan="2"><input name="poging" id="poging" type="hidden" value="<?php echo $_POST['poging']+1; ?>"><input type="submit" name="Submit" value="Inloggen"></td>
    </tr>
  </table>
  </form>
<?php if(isset($_POST['Submit'])) {
if($_POST['poging'] == $cfg['poging']+1) { // Reeds 3 pogingen achter de rug?
	header("Location: wachtwoord.php");
}
	$checkg = mysql_result(mysql_query("SELECT COUNT(*) FROM leden WHERE gebruikersnaam='".$_POST['gebruikersnaam']."'"),0);
	$checkp = mysql_result(mysql_query("SELECT COUNT(*) FROM leden WHERE gebruikersnaam='".$_POST['gebruikersnaam']."' AND wachtwoord='".md5($_POST['wachtwoord'])."'"),0);
		if($_POST['gebruikersnaam'] == "" || $_POST['wachtwoord'] == "") {
			$error[] = 'Vul alle velden in!';
		}
		if($checkg == 0 && $_POST['gebruikersnaam'] != "") {
			$error[] = 'De ingevoerde gebruikersnaam is niet geregistreerd.';
		}
		if($_POST['wachtwoord'] != "" && $_POST['gebruikersnaam'] != "" && $checkp == 0) {
			$error[] = 'Het ingevoerde wachtwoord is niet correct.';
		}
		$fouten = sizeof($error); // aantal errors tellen
		if($fouten != 0) { // Er is minstens 1 error
			echo 'Kan niet inloggen omwille van de volgende reden(en):';
			echo '<ul>';
				for($i = 0; $i < $fouten; $i++) {
					echo '<li>'.$error[$i].'</li>';
				}
			echo '</ul>';
			echo 'Poging '.$_POST['poging'].' van '.$cfg['poging'];
		} else {
			session_start();
			$res = mysql_query("SELECT * FROM leden WHERE gebruikersnaam='".$_POST['gebruikersnaam']."'");
			$row = mysql_fetch_assoc($res);
			setcookie("gebruikersnaam",$row['gebruikersnaam'],time()+$_POST['tijd'],"/");
			setcookie("wachtwoord",$row['wachtwoord'],time()+$_POST['tijd'],"/");
			$_SESSION['gebruiker'] = $row['gebruikersnaam'];
			$_SESSION['gid']		= $row['id'];
			header("Location:  ingelogged.php");
		}
 } ?>
</body>
</html>

ik kan het vragen :P

en het is een bijvoorbeeld runescape.

Het echte is van een habbo retro. ( ik zeg geen link )

Maar ik zou best wel de date base krijgen denk ik.

Laatst bewerkt:
Maar ik zou best wel de date base krijgen denk ik.
Lijkt me niet, als ze zomaar alle gebruikersnamen en wachtwoorden aan iedereen uit zouden delen zouden ze heel snel, terecht, geen leden meer hebben.

oke jammer dan want ik wou gewoon een speciale lijst van de staff want ze verkleden zich telkens en dan moet ik telkens op nieuw uploaden, Dus ik dacht ik moet dan ook gelijk inloggen hebben, of hoef dat niet?

oke jammer dan want ik wou gewoon een speciale lijst van de staff want ze verkleden zich telkens en dan moet ik telkens op nieuw uploaden, Dus ik dacht ik moet dan ook gelijk inloggen hebben, of hoef dat niet?
Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt. Wat heeft verkleden ermee te maken?
Toegegeven, ik ben niet echt bekend met Runescape.

Ik heb het over één habbo retro nou he.

En die habbo's kunnen omkleden heel vaak :S

Laatst bewerkt:
Ik heb het over één habbo retro nou he.

En die habbo's kunnen omkleden heel vaak :S
Dit maakt het me niet veel duidelijker, ik heb geen flauw idee wat een habbo doet (iets met een hotel toch?) laat staan hoe het werkt of hoe je het zou kunnen combineren met een fansite voor een MMORPG clan.

Habbo is een hotel ja en jammer dat je niet weet hoe je dat combineert ik kijk wel dat iemand anders reageert bedankt voor je inzet :)

Hoi Nuletje,
Hier is iemand anders, maar ik denk niet dat je veel kans hebt bij RuneScape om daar hun ledenbestand met inlognamen (=email adres!) en wachtwoorden los te peuteren.
Uit hun privacy-reglement:
We care about protecting your privacy, and with the exception of the uses specified above, we will not sell, transfer, rent out, share or disclose your personally identifiable information to other companies.
www.runescape.com/privacy/privacy.ws
Ze gebruiken hun gegevens dus alleen voor "interne zaken", en stellen dus niet hun gegevens beschikbaar aan anderen.
Bovendien, zegt Wikipedia: er zijn zo'n ruim 10 miljoen spelers - dus ze zullen niet gauw de 10 miljoen werkende e-mail adressen van hun leden weggeven. ;)
En ook al niet, omdat jij met die database zomaar op naam van iemand anders aan het spelen zou kunnen gaan.

Kortom, het gaat dus niet lukken, lijkt me; zoals Naarling eerder ook al zei.
- Ook al weet ik eveneens niet wat "omkleden" is.
Jammer maar helaas pindakaas.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Laatst bewerkt:
De baas van dat hotel ging me helpen er mee en hij staat het toe :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan