Ledje van e-mail knipper 12x

Status
Niet open voor verdere reacties.

exel_35

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2005
Hallo,

Ik heb een Asus Z92km laptop , deze start niet meer op.

Als ik op de powerknop druk knippert 12x het ledje van de email en verder gebeurd er niks.

Als ik de Hardeschijf en het Geheugen eruit haal , doet die nog steeds hetzelfde.

Wie kan me helpen met dit probleem, of wat het betekend als de email ledje 12x knippert ?

Groetjes
Exel_35

Het e-mail ledje?
Trouwens, niet zo vreemd dat ie het niet meer doet als je het geheugen en de harde schijf eruit haalt...

Hallo,

Ik heb een Asus Z92km laptop , deze start niet meer op.

Als ik op de powerknop druk knippert 12x het ledje van de email en verder gebeurd er niks.

Als ik de Hardeschijf en het Geheugen eruit haal , doet die nog steeds hetzelfde.

Wie kan me helpen met dit probleem, of wat het betekend als de email ledje 12x knippert ?

Groetjes
Exel_35

Hoi,

Ik heb een virusscanner voor je. Misschien zit er wel een virus in je mail? Misschien heb je hier iets aan. http://www.gratissoftware.nu/gratis-e-mail-virusscanner.php

Groet,
Reindert

Zoals je begrijpt start dat ding dus niet op dus dan maakt zo'n virusscanner ook niet uit.
Heb je een herstel dvd / windows installatie cd bij de hand?

Zoals je begrijpt start dat ding dus niet op dus dan maakt zo'n virusscanner ook niet uit.
Heb je een herstel dvd / windows installatie cd bij de hand?

Ach, je moet toch iets proberen? Maar je hebt gelijk heb ff niet goed gelezen:) Hij heeft inderdaad een herstel dvd nodig voor dit probleem:) bedankt voor de opmerking Ronald:thumb: ( Is de euromast al gerestoureerd? )

Laatst bewerkt:
Ook een herstel dvd is niet zeker.. Als het een hardware probleem is, is er niks mis met de software.. :confused:

Dat speculeren deed jij net al door een voorbarige conclusie te trekken zonder dat er ook maar enige aanleiding was om te concluderen dat TS een recovery dvd nodig heeft..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan