leds VT82C693A

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door meelman

dus zoals ze op de foto zitten, zitten ze goed? Dan is het gewoon een kwestie van proberen...

nee, want ze liggen er alleen maar naast. dat kan je op de foto niet zien. ik heb immers geen pinnetjes?

Geplaatst door gompie1304
nee, want ze liggen er alleen maar naast. dat kan je op de foto niet zien. ik heb immers geen pinnetjes?
ah, liggen ze ernaast?? Dat had ik niet gezien

Die stekkertjes, is dat één blok of zijn het losse?

Laatst bewerkt:
Je zou dit nog kunnen proberen:

Misschien springt het moederbord wel aan als je gewoon de voeding aan zet. Die zet je aan door massa op de PWR-good en PWR-ON lijn van de voeding
welke draden dat zijn kun je zien op dit schema.

Wat je dus zou kunnen proberen is die pwr-good en pwr-on lijn een klein stukje strippen (zonder door te knippen. Hetzelfde met 2 zwarte massa draden. Die even met een schakelaar ertussen aan elkaar binden en hopen datie het doet.

Ik wacht nog even met het kiezen van deze oplossing. Mobo en kast horen toch bij elkaar? Ik begrijp in jouw oplossing ook niet hoe de aan/uit knop moet gaan werken.

Ik wacht nog even met het kiezen van deze oplossing. Mobo en kast horen toch bij elkaar? Ik begrijp in jouw oplossing ook niet hoe de aan/uit knop moet gaan werken.
De schakelaar die je op je mobo aansluit, zorgt ervoor dat de PWR-ON lijn uit de vodeing, in contact komt met de massa-lijn uit de voeding. (om te controlleren of alles goed is aangesloten, is er ook een PWR-good lijn aanwezig)

Als je dus PWR-ON via een schakelaar verbind met de massa, zou je die schakelaar kunnen gebruiken om de pc aan te zetten. Mits het werkt natuurlijk, want daar ben ik niet zeker over. (ik vraag me af of het moederbord wel aanspringt als je de voeding aanzet)

De enige andere oplossing lijkt me een scherpe foto.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door meelman

De schakelaar die je op je mobo aansluit, zorgt ervoor dat de PWR-ON lijn uit de vodeing, in contact komt met de massa-lijn uit de voeding. (om te controlleren of alles goed is aangesloten, is er ook een PWR-good lijn aanwezig)

Als je dus PWR-ON via een schakelaar verbind met de massa, zou je die schakelaar kunnen gebruiken om de pc aan te zetten. Mits het werkt natuurlijk, want daar ben ik niet zeker over. (ik vraag me af of het moederbord wel aanspringt als je de voeding aanzet)

De enige andere oplossing lijkt me een scherpe foto.

Hallo Meelman,
Sorry, het heeft effe geduurd, maar af en toe wil de baas dat ik nog wat doe voor mijn enorme inkomen. Van je vorige bericht begrijp ik niet veel, dat gaat m'n pet te boven.
Ik heb 3 foto's gemaakt, scherper dan de vorige. Deze stuur ik ik dit bericht en de volgende 2, anders is het te groot. Ik hoop dat je nog een suggestie hebt. vast bedankt.

die was dus weer te groot, hier komen ze

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    71 KB · Weergaven: 24
en nummer 3......

Bijlagen

• 3.jpg
    3.jpg
    80,1 KB · Weergaven: 10
Sorry, het heeft effe geduurd, maar af en toe wil de baas dat ik nog wat doe voor mijn enorme inkomen.
LOL :D

Van je vorige bericht begrijp ik niet veel, dat gaat m'n pet te boven.
wat begrijp je er niet van?

Zie de foto die ik bijvoeg

1 kan het niet zijn, das geen connector (ik dacht eerst dat dat 'em was, maar toen zag ik foto nr 3 en daar is duidelijk te zien dat het geen connector is)

2 kan ik niet zien, is dat iets?

Maar ik gok voorlopig op 3. Ik denk echt dat je daar die pinnetjes moet proberen. Maar het staat maar half op de foto. Dat zijn toch niet toevallig de jumpers om de fsb oid in te stellen?

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    72,6 KB · Weergaven: 12
geweldig Meelman. Het is gelukt. Het is inderdaad nummer drie. Stom van me, want heel klein ernaast staat wat waarin moet. Veel dank!

graag gedaan. Ik vind het erg fijn dat je er toch bent uitgekomen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan