Leeg bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom niet?

Je maakt een nieuwe map, opent hem en klikt op een lege plek met je rechter muisknop, dan Nieuw, Snelkoppeling.

Dan bladeren naar bestand etc.

Dan zet je weer een snelkoppeling naar die map op je bureaublad en die sleep je naar de snelstart balk.

Je kunt natuurlijk ook niet moeilijk doen en gewoon AL je pictogrammen op je desktop laten staan.

Dan stel je de weergave in als "Pictogramman verbergen als het bureaublad wordt weergegeven als webpagina."

En je schakelt tussen wel of geen pictogramman met Bureaublad wel of niet als webpagina weergeven.

Guus.

wil gewoon de pictogrammen van de spelletjes.. heb een erg onderzoekende zoon..
Dus ik hoop dat iemand me dat kan vertellen.. DEZE COMPUTER zit me echt nog dwars.. en heb sleutels verwijders uit het register, maar hij blijft gewoon staan..

Tja...

Wachtwoord instellen misschien? Of gaat-ie dat kraken met zijn eigen programmaatjes. In dat geval ben ik bang dat ik het ook niet meer weet.

Guus.

Laatst bewerkt:
Sorry maar ik kan het niet echt meer volgen.
Overigens: hoe oud is jou ‘onderzoekende zoon’ ?
Het zou ook nog mogelijk zijn om de hele desktop te laten verdwijnen maar ik denk niet dat dit de bedoeling is.
Omdat ik geen gebruik maak van deze opties (iconen verwijderen) kan ik ook moeilijk verder gaan na een bepaald moment.
Ik begrijp ook niet waarom je geen snelkoppelingen van de spelletjes kan aanmaken.
Als ik in Program Files op een of andere programma rechts klik en kies voor snelkoppeling naar bureaublad dan is het gelijk bingo.
Anders, herstel de boel eerst, maak snelkoppelingen van de spelletjes naar het bureaublad en ga pas daarna selectief de icoontjes verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan