Leeg scherm bij Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Inno

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2004
Berichten
8
Op een computer met daarop WINXP Home NL werk ik met Outlook Express 6.0 NL. Op deze machine draait ook NAV 2003 (wordt automatisch ge-updated). Ik heb een ADSL abonnement bij Tiscali.

Ik ontvang mijn mail, maar kan niet lezen wat er geschreven is. Het tekstveld blijft volkomen leeg. Mail die ik verstuur komt wel prima aan.

Ik kan de tekst van de binnengekomen mail wel lezen via 'eigenschappen', 'details', 'bron'.

Ik vermoed een virus maar heb geen idee welk. De HomePage van Symantec biedt mij geen hulp, omdat mijn probleem daar niet beschreven wordt.

Ik zou wellicht ook geholpen zijn met een volledige vervanging van Outlook Express. Ik weet echter niet hoe ik Outlook Express al dan niet samen met IE moet de-installeren.

Wie o wie?
 
Laatst bewerkt:
Heb je ook al gescand op spyware? Mogelijk is dat de oorzaak.

Lees het eerste bericht in dit topic goed door en plaats nadat je de spyware scans hebt gedaan DAAR een hijackthis log. Op de eerste pagina daar staat beschreven hoe je dat moet doen.

Een expert zal je log bekijken en vertellen wat je moet doen.

Hopelijk werkt het dan weer goed, en anders gaan we verder zoeken:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan