Leeg scherm na aanmelden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qlimax

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2007
Beste leden,

Aller eerst beste wensen voor 2009 :).

Ik heb een probleem(pje).
Ik heb een bedrijfs systeem, wat gewoon op Xp draait.

Xp pro sp 2 Nl om precies te zijn.

Zodra windows gestart is kom je bij het inlog scherm. Niet het normale XP scherm maar het inlog scherm met toegang tot een netwerk ( dus aanmelden via een venster ).

Als ik inlog laat hij de achtergrond zien, en daar stopt hij, Dus hij laat het profiel niet (meer correct). Als ik opnieuw opstart en via F8 in veilige modus ga, doet hij het correct.

Tevens heb ik via F8 laatst werkende versie gekozen, maar ook dit mag niet helpen.
Ik heb ook chkdsk gedraait om te kijken of mijn schijf fouten bevatten, maar kreeg geen foutmelding.

Wat zou ik eventueel nog meer kunnen doen om het systeem weer aan de praat te krijgen, zonder opnieuw te hoeven installeren, want zoals u wel begrijpt staan er wat documenten en software op die niet verloren mogen gaan.

Alvast bedankt voor de medewerking,

^Q

Ik heb net even een test profiel gemaakt, en als ik met dat test profiel inlog krijg ik meteen de volgende error:

svchost.exe is een fout opgetreden en wordt afgesloten.

Ik ga even op zoek in google naar meer info over dit.
Als er iemand dit toevallig al weet wat de werking hier van is, hoor ik het graag:).

Vraag beantwoord.

Een software programma ( logmein ) maakte waarschijnlijk een conflict.

D.m.v. systeem herstel na de dag voor de installatie van de software draait hij weer.

Groeten.
^Q

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan