Leeg venster bij slepen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariovane

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 aug 2012
Hoi allemaal,

Ik zit met een klein probleempje, want tijdens het slepen van een venster is het venster dat ik aan het slepen ben helemaal leeg. Het is best wel irritant.

Ik heb zelf alles al geprobeerd, maar zonder succes. Ook heb ik op het internet (google) gezocht hoe ik het probleem kan oplossen, maar ik kan niets vinden. Dat komt misschien omdat ik de verkeerde woorden gebruik in google.

Weet iemand hoe ik dit probleempje kan oplossen? Ik gebruik Windows 7 Home Premium x64.

Hier een voorbeeld/afbeelding met wat ik bedoel: Knipsel.JPG

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Mario :)

Rechtsklik 'computer' > eigenschappen > geavanceerde systeeminstellingen > in het tabje

geavanceerd klikken op 'instellingen' bij 'Prestaties' visuele effecten > 'de inhoud van het venster weergeven

tijdens slepen' aanvinken.

Rechtsklik 'computer' > eigenschappen > geavanceerde systeeminstellingen > in het tabje

geavanceerd klikken op 'instellingen' bij 'Prestaties' visuele effecten > 'de inhoud van het venster weergeven

tijdens slepen' aanvinken.

Beste John,

Hartstikke bedankt voor je snelle reactie.

'De inhoud van het venster weergeven tijdens slepen' was gewoon al aangevinkt, maar ik heb die toen eerst maar uitgevinkt en toegepast, en daarna meteen weer aangevinkt en weer toegepast. Nu is het gelukkig opgelost.

Super tof dat je mij hiermee hebt geholpen :thumb:

ECHT een héél goed forum is dit, want het heeft mij al heel wat keertjes uit de brand geholpen :d

Groetjes, Mario.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan