• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Leeglooplijst gezocht

• Onderwerp starter Onderwerp starter wiki
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wiki

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2007
Door een usbstick crash ben ik wat bestanden kwijtgeraakt:(

Ik ben op zoek naar een bestand waarin mbv formules een keuze uit een (dropdown)lijst een keer gemaakt kan worden, waarna de keuze uit de lijst verdwijnt.

Ik heb gezocht op het forum maar heb het niet gevonden.

Heeft iemand dit bestandje nog ergens?

gr wim

Das toch jammer, had ik net en voorbeeld klaar en nu zie ik dat je er al zelf op gekomen bent.:)

Groetjes, Cobbe

PS: Zo is dit misschien nog bruikbaar voor iemand in nood.

PS: Zo is dit misschien nog bruikbaar voor iemand in nood.
Cobbe,

Een schitterende formule: ik heb er een tijdje naar gekeken, maar krijg hem niet te pakken. Daarom vroeg ik me af of het niet simpeler kon. In de bijlage zie je het. Ik heb ook de gedefinieerde naam aangepast, zodat de keuzelijst nooit langer is dan het aantal beschikbare namen.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ja dank je wel.:thumb:

Maar heb ze ook maar overgenomen van Ingrid baplue, als die naam u nog iets zegt.
Doch zij heeft ze in de tijd ook gemaakt om iemand te helpen en daarom heet dat niet pikken.:)

Cobbe

Het bestand van Rob met nog een extra mogelijke aanpak (lichtblauw bereik) toegevoegd.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan