leegmaken van Sentitems.dxb map!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlackEye

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2005
Het volgende is er aan de hand. Mijn C-schijf had weinig ruimte meer over, en na het opzoeken van 'grote' bestanden zag ik dat in Outlook mijn 'sentitems' folder nooit geleegd was. (600 mb). Ik heb deze folder in Outlook zelf geleegd, maar als ik dan in de 'systeemmap' kijk naar de 'sentitems.dxb' dan zie ik die 600mb daar gewoon nog op staan.
Hoe krijg ik die weer op '0'??
Of kan ik die .dxb gewoon weggooien?

Mappen comprimeren. Zit bij Outlook Express onder "Bestand - map". Zal bij Outlook ook wel zo zijn.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie,
ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, ik zit in Outlook, ga naar file - folder-compact, maar er gebeurt niks. Kijk, die Sentitems' folder in O.E. is al leeg.... Maar de 'systeemmap' sentitems folder is dus vol...

Als je het over dbx hebt dan zul je wel Outlook Express hebben is het niet?

Als je een probleem hebt met verzonden items dan kun je deze map 'verzonden items.dbx gewoon weggooien.
Opnieuw opstarten en OE maakt weer een nieuwe map aan.

Klopt. Heb ik zojuist gedaan bij de pc op m'n werk. En dat gaat sneller dan comprimeren, kan ik je verzekeren.

problem fixed!

Ok, probleem opgelost!!
Ik heb inderdaad de .DXB files direct weggegooid, pc herstart en Outlook maakt dan automatisch een nieuwe(lege) 'sentitems' aan.
DANK JULLIE ALLEN voor de snelle reacties en oplossingen!!
BlackEye

Graag gedaan! Hebben we er weer een groen vinkje bij ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan