leejoo

Status
Niet open voor verdere reacties.

webpagedesigner

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2010
Beste mensen

al een tijdje ben ik op zoek naar leuke opmaak dingen voor mijn site
ik kom telkens op leejoo, nu krijg ik hier van alle kanten te horen dat het sterk verouderd is

weet iemand een meer moderne site waar ik opmaak codes zoals javascript, java, en soort gelijke als dat van leejoo?

Alvast bedankt

De scripts van leejoo zijn prima. Je kunt altijd de layout zelf veranderen. Lijkt mij dat je dat vast wel zelf kan als 'webdesigner'...

De scripts van leejoo zijn prima
Oef, daar moet ik toch zeker even tegenin gaan. Overgens heb ik het nu over de javascripts die op die website staan:
veel zijn IE-only
gebruikt soms oude tags (marquee enzovoorts), en tabellen voor opmaak
gebruikt browser-sniffing ipv. method-detection
script-language ipv type, geen var voor variabele, etcetera​
nu moet ik eerlijk zeggen dat ik vroeger (toen ik begon met websites/scripten) ook heeeel erg veel leejoo scripts heb geknipt/geplakt. Maargoed, na een tijdje leer je hoe je ze zelf (beter) kan maken, en doe je het niet meer.

In ieder geval: omdat ik zelf ook geen 'goede' javascript/css/html knip/plak site ken behalve leejoo en de javascript resource (javascript.internet.com - code is meestal van betere kwaliteit, maar alsnog niet geweldig bij alle scripts), ben ik maar begonnen met zelf zoiets in elkaar te knutselen. Op het moment is het nog niet online-waardig (nog niet af, that is), dus je zult nog even moeten wachten, maar mocht het klaar zijn, check het programeren > test mijn programma subforum - daar zal ik dan een post maken.

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan