leek: trojaans paard dopper generic

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpmijaub11

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 feb 2010
Berichten
4
hallo,

Mijn virusscanner geeft aan dat ik 30 trojaanse paaden heb, het gaat om de: trojaans paard dropper.generic.BTCY.

Ik heb echt geen verstand van virussen en computers. Hoe kan ik dit virus verwijderen, en wat doet het met mijn laptop? Mijn virusscanner is: AVG.

Ik had eergister ook al een ander soort trojaans paard, en dat is toen naar carantaine verplaatst, maar nu heb ik er dus heel veel.

alvast bedankt!
 
Goedemiddag,

Welkom op Helpmij,

Probeer het eens met deze te verwijderen.
 
Moet ik ze allebei de stappenplannen doorlopen?

p.s.: Nadat ik op een link klikte op msn (heel stom dus!) heb ik waarschijnlijk het virus gekregen, en ging dus ook linken naar andere mensen sturen.
 
hoi,
gewoon eerst deze Malwarebytes' Anti Malware doen en eventueel dan de tweede
 
hallo,

als ik op de site ben van malwarebures.org/mbam, moet ik dan klikken op: download free version? Als ik dit doe, kom ik namelijk op een site van: marjorgeeks.

Als dit klopt: moet ik dan klikken op :Recommended Download: Click Here to Check for System Problems.

alvast bedankt!
 
Inmiddels heb ik beide scans gedaan, maar als ik nu nog eens met mijn avg-scan scan, ontdekt hij nog steeds trojaanse paarden. mm, hardnekkig virus dus. Wat te doen?
 
Hoi,

Beide scans gedaan maar ook gevonden en verwijderd?
Anders met avg nogmaals maar anders ben ik bang dat je een schone installatie doen.

En als je een legale windows draait zou ik deze eens proberen is een prima
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan