• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

leerlingen cijferlijst maken in excel 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

waginum

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 okt 2011
Ik wil mijn cijferlijsten in excel maken met gemiddelde berekeningen er bij. En dan wil ik dus ook de rapporten van hieruit printen. Opzet: namen v/d leerlingen onder elkaar, overhoring cijfers achter de namen met het gemiddelde en daarna proefwerk cijfers met gemiddelde. Op elk rapport staat de naam van de leerling en andere gegevens met de vakken en de gemiddelde rapportcijfers 1 - 2 - 3 naast elkaar.
Wie kan mij hier mee op weg helpen? Bijvoorbaat dank.

waarschijnlijk zijn er op dit forum al soortgelijke overzichten gemaakt.

anders plaats eens een voorbeeldje, ontdaan van gevoelige info, met wat je nu hebt.

je zult zien dat je geholpen gaat worden.

Hmmm, het is vakantie en nu heb ik weer wat te doen, dus ga ik binnenkort dit maken voor jou. Zit nu namelijk op mijn telefoon.

Maar eens mijn gedachten op schijf gezet, hoewel ik mijn bemoeienis met onderwijs al ver achter mij heb gelaten. Trouwens, een simpele zoekopdracht leert dat deze vraag van alle jaren is.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
In het Nederlands staat er
Code:
GEMIDDELDE(B2:D2)
Ik weet niet wat je bedoelt doordat je geen tags gebruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan