RobertJB66
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 feb 2022
Ik heb een hoofd form en een subform.
De data link tussen de twee form's zijn diverse velden.
Als ik een beperkt filter uitvoer heeft het hoofd form nog 3 records en het sub-form laat alles zien wat aan dit beperkte filter voldoet, maar meer dan wat het hoofd form weer geeft.
Een voorbeeld:
Data in hoofdform en subform:
Datum, Locatie, Lijn, Batch
Het subform heeft dan ook nog: Aantal, Gem, std
Als ik nu alleen op datum filter dan heeft het hoofdfrom op die datum 3 registraties en het subform er 30.
Ik zou nu graag de data die wordt weergegeven in het hoofd form gebruiken als een filter voor het subform.
Voor het filteren van de data in het hoofd en subform gebruik in nu de onderstaande code:
De data link tussen de twee form's zijn diverse velden.
Als ik een beperkt filter uitvoer heeft het hoofd form nog 3 records en het sub-form laat alles zien wat aan dit beperkte filter voldoet, maar meer dan wat het hoofd form weer geeft.
Een voorbeeld:
Data in hoofdform en subform:
Datum, Locatie, Lijn, Batch
Het subform heeft dan ook nog: Aantal, Gem, std
Als ik nu alleen op datum filter dan heeft het hoofdfrom op die datum 3 registraties en het subform er 30.
Ik zou nu graag de data die wordt weergegeven in het hoofd form gebruiken als een filter voor het subform.
Voor het filteren van de data in het hoofd en subform gebruik in nu de onderstaande code:
Code:
qdf.SQL = "SELECT Top 3000 * FROM EECQ_View WHERE " & ptFilter & ""
Ik wil nu eigenlijk de inhoud van "ptFilter" vullen met de gegevens die zichtbaar zijn in het hoofdform.
Er is op het hoofdform een record selector kan ik die gebruiken om de onderliggende data in het filter te stoppen of kan ik de data uit de textboxen van het hoofdform in het ptFilter voeren?