LEES DEZE PETITIE aub

Status
Niet open voor verdere reacties.

erion

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2001
Er zijn nu vele hacks:evil: in de omloop over(mijn mening) het leukste online spel tot nu toe-
Battlefield 1942 dus.
Voor al diegene die van eerlijk spellen houden teken deze
petitie

Ze laten de foghack zien. In drie stadia
Lijkt mij geen bal aan om zo te spelen.

hackers are NooBs

ik baal er ook van dat ze die "%*^$%%&$%$^%%$"
cheats hebben ik ben ook een over regelmatige batt 1942ér hehehe maar ik speel ook veel sof2 en daar hebben ze er iets op gevonden genaamd PUNKBUSTER
die controleert op cheats/duplicate cdkey/duplicate guid...enz...enz als iemand dat heeft en hij is op een server aan het spelen die punkbuster heeft "dat zijn er 9 op de 10" dan word die speler automatish voor zoveel minuten gekicked met meerdere gevolgen na meerdere overtredingen bijvoorbeeld 1e x 10min......2e x 30min....3e x 1 dag....4e x 7dagen.....5e x een half jaar

nou dat noem ik nog eens anti cheat

ik run zelf ook een game server op sof2 en heb ook punkbuster en het werkt uitstekent moet ik zeggen.

greetz & lots of gaming pleasure
pascal
{CST}snipe_planet.nl

Getekend :) Alle hacks zijn slecht dus ook de hacks in spellen die ik toch nooit speel ;)

Ik kreeg laatst een link met alle cheats die er zijn.
Anti Fog/ Radar alles kun je krijgen en het werkt kinderlijk eenvoudig.
Ja ik heb het gedownload en uitgeprobeerd op een server waarvan men wist dat ik een hack draaide!
TEKEN AUB HIER
:cool:

Laatst bewerkt:
Geplaatst door erion
Ik kreeg laatst een link met alle cheats die er zijn.
Anti Fog/ Radar alles kun je krijgen en het werkt kinderlijk eenvoudig.
Ja ik heb het gedownload en uitgeprobeerd op een server waarvan men wist dat ik een hack draaide!
TEKEN AUB HIER
:cool:

gebruik je die nu nog ??? ;) :D ;)

ps: weet jij de release datum van de nieuwe Secret Weapons ???
de demo is cool :cool:

Vraag 1: Nee :)
Vraag 2: halverwege September volgens mij!

Kreeg net een mail binnen

Battlefield 1942™ : Secret Weapons of WWII
De game van het jaar 2002 gaat op de experimentele toer. In deze add-on, Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII, krijg je de mogelijkheid om wapens en voertuigen te gebruiken die nooit in gebruik genomen zijn. Stel je voor: 6 experimentele voertuigen die om het hardst strijden in de vertrouwde Battlefield 1942™-omgevingen, waaronder commando's met jetpacks die AA-tanks vanuit de lucht opblazen terwijl de Flinging Wings boven langs scheren. Meer

Verkrijgbaar: 12 september

Tjah CS kampt al jaren met dit probleem een paar jaar terug was het gewoon niet leuk meer om te spelen. Maar ik geloof dat hetgeen waar ze nu mee gekomen zijn aardig werkt. Wordt je op 1 server gebanned kun je nergens meer spelen. cheaters kom ik nu sporadisch tegen. Zou zo'n systeem ook niet werken bij Battlefield

En Punktbuster is Overigens ook niet waterdicht

Geplaatst door Kesum
Tjah CS kampt al jaren met dit probleem een paar jaar terug was het gewoon niet leuk meer om te spelen. Maar ik geloof dat hetgeen waar ze nu mee gekomen zijn aardig werkt. Wordt je op 1 server gebanned kun je nergens meer spelen. cheaters kom ik nu sporadisch tegen. Zou zo'n systeem ook niet werken bij Battlefield

En Punktbuster is Overigens ook niet waterdicht

meteen op alle servers geband worden vindt ik wat ver gaan .
als je op een server geband word wil het niet altijd zeggen dat je cheat !!!

ik ben zelf ook een admin op een game server en kan iemandt ook een ban opleggen terwijl ze niets hebben gedaan !!!

dus dat vindt ik niet de goede oplossing .
laat ze allemaal maar PB gebruiken :D

Lijkt mij ook geen optie
eenmaal geband altijd geband
Je zou het maar treffen een kippige admin die zijn kicker niet goed leest. Om nog maar niet te praten over admins die je bannen omdat je beter bent dan hem.
EA zal toch met iets moeten komen om dit leuk te houden.
Vrees dat de hele BF gemeenschap uit elkaar valt. Kijk voor de aardigheid eens naar de nr 1 van BFtracks
Wat zal hij zich een hele meneer voelen
kills 2376 deaths299

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan