Hallo,
Ik wil graag een lees meer link maken waarbij er extra tekst verschijnt ik heb dit werkend gekregen via dit script:
Mijn CSS
Dit werkt opzich wel enkel wil ik via mysql_fetch_assoc in PHP een lijst tabel genereren waarbij hij alle records onder elkaar zet als ik dit doe dan zet hij wel in elke entrie een lees meer link maar de extra tekst verschijnt enkel in de eerste cel maar als je bij rij 4 bijvoorbeeld op leesmeer klikt wil ik dat gelijk daaronder de tekst verschijnt.
Hopelijk weet iemand hier raad mee!
Ik wil graag een lees meer link maken waarbij er extra tekst verschijnt ik heb dit werkend gekregen via dit script:
HTML:
<script type="text/javascript">
function kadabra(zap) {
if (document.getElementById) {
var abra = document.getElementById(zap).style;
if (abra.display == "block") {
abra.display = "none";
} else {
abra.display= "block";
}
return false;
} else {
return true;
}
}
</script>
<table>
<tr><td align=\"right\" height=\"22\" colspan=\"3\"><a href=\"#\" onclick=\"return kadabra('readmore');\"> meer ></a></td></tr>
<tr><td height=\"22\" colspan=\"3\">
<p id=\"readmore\">
De extra tekst die verschijnt bij het klikken op lees meer.<BR>
</p>
</td></tr>
</table>
Mijn CSS
HTML:
#readmore {
display: none;
padding: 5px;
font-size: 12px;
}
Dit werkt opzich wel enkel wil ik via mysql_fetch_assoc in PHP een lijst tabel genereren waarbij hij alle records onder elkaar zet als ik dit doe dan zet hij wel in elke entrie een lees meer link maar de extra tekst verschijnt enkel in de eerste cel maar als je bij rij 4 bijvoorbeeld op leesmeer klikt wil ik dat gelijk daaronder de tekst verschijnt.
Hopelijk weet iemand hier raad mee!