Leesbevestiging alsnog verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

PKingswood

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2004
Is het mogelijk dat als er om een leesbevesting is gevraagd en ik op "nee" heb geklikt, om alsnog een leesbevestiging te sturen? Zo ja, hoe?

Yup,

je selecteerd het bewuste mailtje, je klikt op beantwoorden (of reply als je engels hebt)
en dan tik je als mailtje "Ik heb dit mailtje gelezen"
en je klikt op verzenden

;)

Ellasar,
Dit is niet wat ik bedoel. Natuurlijk kun je met jou sugestie de ander laten weten dat je de mail ontvangen hebt.
De verzender krijgt dan echter niet de leesbevestiging op dezelfde wijze binnen (met de juiste tekst en het orgineel in de bijlage).
Soms wil in namelijk eerst een bericht lezen alvorens ik een leesbevestiging stuur omdat ik vaak direct reageer waardooe een leesbevestiging onnodig is.

Laatst bewerkt:
helpmij gaat hard achteruit

Hoi,

ik weet niet of je nog steeds een antwoord zoekt op deze vraag, maar omdat ik hier het antwoord niet vind (kirriteer me overigens mateloos aan de grappig bedoelde antwoorden, zonder het antwoord te krijgen dat je overduidelijk zoekt) heb ik even het een en ander geprobeert in mijn eigen outlook.
Als je rechtsklikt op de desbetreffende email en het markeert als ongelezen, dan vraagt het opnieuw of je de leesbevestiging wil versturen nadat je het opent.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Felicia,
Ik dacht even het hiermee gevonden te hebben maar in WindowsMail werkt dit hellaas niet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan