leestekens veranderen in Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanrein

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
Berichten
24
Sinds de installatie van Outlook 2007 deze week kan ik geen email meer verzenden zonder dat de gebruikte leestekens zoals aanhalingstekens, accenten op de letters e en i etc. en het euroteken veranderen in abacadabra. Dacht dat het te maken had met de verschillende versies van Outlook maar ook Outlook 2007 ontvangers zien rare leestekens. En ik zelf zie het ook in de verzonden mails, dus het gebeurt kennelijk in mijn eigen computer. Rara, hoe kom ik daar van af ??
Zou dankbaar zijn voor mogelijke oplossingen. m.vr.gr. han:confused:
 
Sinds de installatie van Outlook 2007 deze week kan ik geen email meer verzenden zonder dat de gebruikte leestekens zoals aanhalingstekens, accenten op de letters e en i etc. en het euroteken veranderen in abacadabra. Dacht dat het te maken had met de verschillende versies van Outlook maar ook Outlook 2007 ontvangers zien rare leestekens. En ik zelf zie het ook in de verzonden mails, dus het gebeurt kennelijk in mijn eigen computer. Rara, hoe kom ik daar van af ??
Zou dankbaar zijn voor mogelijke oplossingen. m.vr.gr. han:confused:

Je bedoelt dat als je : wil hebben dat je dit typt ± ???

Doe maar eens Ctrl+Shift.
 
nee, dat is niet het geval ( had ik al geprobeerd) maar tijdens het typen zie ik de goede leestekens en bij het verzenden gaat het kennelijk mis, dan veranderen de tekens zoals aanhalingstekens, accenten op letters en euroteken in onleesbare taal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan