Leestekens werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

GloriaCreep

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2012
Mijn PC draait onder Windows Vista. Ik gebruik een draadloos toetsenbord.
Enkele maanden geleden kon ik opeens geen leestekens, zoals trema's e.d. meer gebruiken. Ook bijv. de Eurotoets (Alt+5) werkte niet meer.
Ik kan me herinneren dat er vroeger op de werkbalk een taallinkje stond dat ik dan even moest wijzigen naar "engels".
Maar dat linkje is verdwenen en nergens in mijn PC, ook niet via de verkenner kan ik hier iets over vinden.
Via het configuratiescherm heb ik de link toetsenbord gevonden, maar hier kan ik alleen de snelheid of vertraging instellen.
Kan iemand mij vertellen hoe ik de taalfunctie weer kan instellen, zodat ik weer de normale leestekens boven de letters kan plaatsen?

Dit werkt helaas niet. Heb ik al eerder geprobeerd.
Ik moet de taalfunctie zien te vinden en die wijzigen, denk ik.

Hoi,
Welkom op Helpmij ;)
Configscherm>Land en Taal>toetsenborden en Talen. (Hoe het in Vista precies heet weet ik ff niet). :o

Bedankt, maar helaas heb ik nog geen adequate hulp ontvangen.
Is er iemand " out there" die mij kan helpen?

Kijk hier
Klik op toetsenbord wijzigen & laat alleen Verenigde Staten Internationaal staan. Andere kun je verwijderen...

het werkt niet

SORRY, het werkt niet!
Ik voel me echt beschaamd! maar ik kom er niet uit.
Ik begrijp er echt niks meer van!

Dat is trojan/malware. het heet chorme.exe (ja ik heb het goed gespeld) en is waarschijnlijk te vinden in appdata/local/temp..
als het goed is wekt ~ ^ en ' niet meer bij jou, nadat deze .exe file is verwijderd hopelijk wel weer :)

jorritv, van harte welkom op Helpmij.nl

Wil je alsjeblieft in de gaten houden hoe oud topics zijn waarin je reageert. Deze is al anderhalf jaar oud en reageren is zinloos in zo'n oud topic.

Dank je wel,
T

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan