Beste Forumleden,
wij hebben een abonnement bij Telenet voor Draadloos internet. Nu is het zo dat dit de laatste tijd zeer traag werkt en vaak verschijnt er dan op het scherm 'de computer kan geen netwrekverbinding maken'. Nochtans op het pictogram onderaan rechts in beeld staat dat ik een uitstekende verbinding heb met ons legale netwerk...
Wanneer we dit melden aan Telenet zegt men ons dat ze niets 'miszien' aan onze verbinding als ze een modemtest doen. Ook zou het op volle snelheid moeten draaien...
Heel vreemd allemaal...
Wanneer ik nu op internet wil, kies ik een onbeveiligd netwerk uit de omgeving. Misschien niet zo legaal maar dit werkt dan weer wel uitstekend!
Weet iemand misschien waar het probleem zich situeert? Ik betaal immers voor ons eigen netwerk.
wij hebben een abonnement bij Telenet voor Draadloos internet. Nu is het zo dat dit de laatste tijd zeer traag werkt en vaak verschijnt er dan op het scherm 'de computer kan geen netwrekverbinding maken'. Nochtans op het pictogram onderaan rechts in beeld staat dat ik een uitstekende verbinding heb met ons legale netwerk...
Wanneer we dit melden aan Telenet zegt men ons dat ze niets 'miszien' aan onze verbinding als ze een modemtest doen. Ook zou het op volle snelheid moeten draaien...
Heel vreemd allemaal...
Wanneer ik nu op internet wil, kies ik een onbeveiligd netwerk uit de omgeving. Misschien niet zo legaal maar dit werkt dan weer wel uitstekend!
Weet iemand misschien waar het probleem zich situeert? Ik betaal immers voor ons eigen netwerk.