Legale sleutel

• Onderwerp starter Onderwerp starter Thyra
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Thyra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2006
hello,

Ik heb een legale sleutel van windows xp ( met schijf) Maar eigelijk wilik mijn pc niet formatteren alleen de sleutel veranderen....... Is dat mogelijk , zodat ik toch al mijn bestanden behoud????:confused:

Je bedoelt dat je nu een illegale sleuten gebruikt? :P
Bij mijn weten kan je die nu niet (via de legale weg) meer veranderen. Je kan wel windows opnieuw installeren zonder format. Dan behoud je alle bestanden, vooral alles onder 'Mijn Documenten', al wonen die dan in een andere directory (c:\documents and settings\<oude gebruikersnaam\mijn documenten). Cookies, Start menu, je register, Wachtwoorden van sites, internet cache etc, ben je dan wel kwijt. Veel programma's hoef je niet opnieuw te installeren, die wonen nog steeds onder c:\program files, maar ze staan niet meer in je Start menu en instellingen ben je ook kwijt.

Je bedoelt dat je nu een illegale sleuten gebruikt? :P
Bij mijn weten kan je die nu niet (via de legale weg) meer veranderen. Je kan wel windows opnieuw installeren zonder format. Dan behoud je alle bestanden, vooral alles onder 'Mijn Documenten', al wonen die dan in een andere directory (c:\documents and settings\<oude gebruikersnaam\mijn documenten). Cookies, Start menu, je register, Wachtwoorden van sites, internet cache etc, ben je dan wel kwijt. Veel programma's hoef je niet opnieuw te installeren, die wonen nog steeds onder c:\program files, maar ze staan niet meer in je Start menu en instellingen ben je ook kwijt.

Hoe doe je dat dan zonder je data kwijt te raken.....is daar een nieuwe manier voor??

5 reply's, is dat die bug? @dropl.

Maare, met een repair/upgrade/herinstallatie kun je gewoon de legale sleutel opgeven.

Ik heb wel eens een programma gevonden waar je je windows serienummer kon wijzigen. Het hete iets van windows xp key changer of zoiets. Je kan daarop is zoeken.

Hoi Lange !

Daar sla je de spijker weer es op z'n kop, maar ik wilde voor 1 keer es roomser dan de paus wezen !

Greetz,

Harry.

Hai

Allereerst allemaal bedankt voor jullie snelle antwoord.
Ik denk dat ik de optie van Lange pier ga proberen.
Alleen 1 vraag nog er zit idd een optie op, maar welke van de twee moet ik gebruiken??
Change windows key?? Of change windows reg info???

Thnxxxxx

Alleen de key changer is voldoende, wel rebooten, en even controleren, eventueel herhalen als administrator.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan