legale XP CD ????? OF NIET ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mijn weten kwam SP2 pas in 2004 uit, en die genuine werd pas later ontwikkeld, in 2005 dacht ik, dus dat kan nooit werken op die CD.:confused:

Maare, lekker belangrijk.:(

Bij mijn weten kwam SP2 pas in 2004 uit, en die genuine werd pas later ontwikkeld, in 2005 dacht ik, dus dat kan nooit werken op die CD.:confused:

Maare, lekker belangrijk.:(

mogelijk foutje hier ..... :D

1 - die versie 2002 sp2 kan duiden op iets anders ?
2 - andere microsoft site bezocht en deze laten verifieren : ook hier gaf deze site alles ok
3 - ben naar buiten gegaan met de CD in de zon !!!!! dus ..... je raadt het al : genuine zichtbaar ..... zal dus MOET wel aan de flame lamp liggen die ik binnen aan had ??? zou jij eventueel ook even willen checken nmet een flame lamp indien je ter beschikking hebt ?

Idd, nu heb ik dus weer geen idee waar het over gaat, en andere lezers ook niet. Beetje zinloos ;)

flame lamp en beveiligingspatch xp cd

..... mocht er nog iemand zijn die een legale XP CD liggen heeft en in het bezit is van een flame lamp van laag vermogen, even zien of je dan microsoft vervangen ziet worden door genuine indien je de CD wat beweegt ? Hier hield ik de CD trouwens eigenlijk net buiten de licht straal. Maar in zonlicht is het zeer goed te zien.

Idd, nu heb ik dus weer geen idee waar het over gaat, en andere lezers ook niet. Beetje zinloos ;)

Tja, zinloos ....., ik wilde al alles afsluiten, zaak opgelost, niemand hoeft het dan nog te lezen. Staat wel los v h eerder vermeld foutje ..... zelfs hier kan het wel eens fout gaan. Maar voor het geval er nog geinteresseerden zijn die willen weten of je op een legale XP CD in het niet directe licht van een flame lamp van laag vermogen het beveiligingspatch kunt lezen, laat ik het hier toch nog maar even als onopgelost staan.

Laatst bewerkt:
En ik sluit de topic. Het heeft geen zin een topic open te houden, waarbij de startpost verdwenen is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan