Lege bladzijde

Status
Niet open voor verdere reacties.

rudientje

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2001
Ik gebruik Word 2007 en wil een document maken op één bladzijde, maar steeds komt een blanco bladzijde erbij.
Hoe kan ik deze deleten?

cursor achter laatste teken van de tekst zetten en dan op delete drukken tot dat die extra pagina weg is?

Het kan ook liggen aan de printer instellingen, als dat het probleem is. Heb je daar al gekeken?

Laatst bewerkt:
Je bent een beetje onvolledig, want over hoeveel regels tekst hebben we het hier? 1, 20, 80? Kun je een voorbeeldje posten?

Er staan helemaal geen regels op; dat is juist het rare. Er is één bladzijde beschreven en opgeslagen en de volgende zou beschreven worden, maar dat hoefde niet. Als je nu het document opent, dan gaat de lege bladzijde mee, maar ik wil het document zonder lege bladzijde kunnen openen.

Spreek je jezelf niet tegen? Je zegt Eerst: "er staan geen regels op" en vervolgens: "Er is een bladzij beschreven". Welke van de twee is het? Nu weten we nog niet hoe de lege pagina er komt. En ik zie nog geen bestandje...

Ik heb de eerste bladzijde beschreven en ben toen gestopt. Toch kwam daarna een lege bladzijde erachteraan die ik niet wil hebben. Daar staat dus niets op.
Een bestandje heb ik er niet van helaas.

Je hebt het bestand niet meer? Dan wordt het denk ik lastig, of kun je het reproduceren? En dan kom ik toch weer terug op de vraag: hoeveel regels had je nu eigenlijk in je document staan? 'Een bladzij' is in dit geval echt geen antwoord waar we wat mee kunnen, want dat zegt niks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan