Ik heb in excel een lijst met adressen gemaakt
Daarna heb ik een word-brief samengesteld en middels stapsgewijze wizzard afdruk samenvoegen ga ik stap voor stap het protocol doorlopen.
Op het einde geef ik de opdracht afzonderlijke brieven bewerken.
Nu betreffen het bijvoorbeeld 500 brieven die verzonden moeten worden, waar een naam en adres aan gekoppeld is.
Echter worden er ook lege brieven getoond. In totaal krijg ik 5217 bladzijden te zien.
Nu kan ik natuurlijk bij stap 3 (geadresseerden voor afdruk samenvoegen) in de kolom gegevensbron de lege rijen uitvinken, of alles uitvinken en de gevulde rijen aanvinken, maar kan het ook anders?
Daarna heb ik een word-brief samengesteld en middels stapsgewijze wizzard afdruk samenvoegen ga ik stap voor stap het protocol doorlopen.
Op het einde geef ik de opdracht afzonderlijke brieven bewerken.
Nu betreffen het bijvoorbeeld 500 brieven die verzonden moeten worden, waar een naam en adres aan gekoppeld is.
Echter worden er ook lege brieven getoond. In totaal krijg ik 5217 bladzijden te zien.
Nu kan ik natuurlijk bij stap 3 (geadresseerden voor afdruk samenvoegen) in de kolom gegevensbron de lege rijen uitvinken, of alles uitvinken en de gevulde rijen aanvinken, maar kan het ook anders?