Beste Excel specialist
Basis is een werkblad met links namen, bovenaan taken en in de tabel aantallen uren.
Doel is links de taken en hierachter de namen. Zie bijgaand voorbeeld bestand, bovenaan staan de basisgegevens, onderaan het gewenste resultaat.
Met houtje touwtje en veel handwerk kom ik wel verder, maar het moet redelijk stabiel en idiot proof zijn en binnen een werkmap met meer gegevens passen.
Het moet wijzigingen permanent overnemen, het is dus niet een eenmalig iets.
Ik heb van alles geprobeerd, tekst.samenvoegen, filteren, sorteren, transponeren en ik heb zelfs iets met een draaitabel geprobeerd, maar dit laatste onderdeel is (nog) niet mijn ding.
Ik heb diverse mensen in mijn omgeving geraadpleegd, maar geen resultaat, dus het is een echte uitdaging of ....... het kan niet zonder een boel handwerk.
Overigens werk ik met Office 2007. Alvast bedankt voor je poging!
Vriendelijke groeten
Onno KalBekijk bijlage basis en doel.xls
Basis is een werkblad met links namen, bovenaan taken en in de tabel aantallen uren.
Doel is links de taken en hierachter de namen. Zie bijgaand voorbeeld bestand, bovenaan staan de basisgegevens, onderaan het gewenste resultaat.
Met houtje touwtje en veel handwerk kom ik wel verder, maar het moet redelijk stabiel en idiot proof zijn en binnen een werkmap met meer gegevens passen.
Het moet wijzigingen permanent overnemen, het is dus niet een eenmalig iets.
Ik heb van alles geprobeerd, tekst.samenvoegen, filteren, sorteren, transponeren en ik heb zelfs iets met een draaitabel geprobeerd, maar dit laatste onderdeel is (nog) niet mijn ding.
Ik heb diverse mensen in mijn omgeving geraadpleegd, maar geen resultaat, dus het is een echte uitdaging of ....... het kan niet zonder een boel handwerk.
Overigens werk ik met Office 2007. Alvast bedankt voor je poging!
Vriendelijke groeten
Onno KalBekijk bijlage basis en doel.xls